Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Funderar på att införskaffa mig en banjees. Ni som använder dom:
är ni nöjda med dom? Får det plats en mobiltelefon typ vikbar modell i den?
Den ser nämligen lite trång ut.
http:://www.banjees.se

ser väldigt bra ut iaf..
alltså användbar! undrar om den går att ha stegräknaren i.. eller kanske inte.. =/..

Det viktiga är att den är vatten och fuktsäker för mobiltelefonens del. Är de det?

Det vore väl något för Olle att fixa med funbeat-logga på 🙂

Att förvara tyngre saker (mobil, mp3) ute vid handen är inte så lämpligt för löptekniken...fast man ser ju till och med folk som springer med vattenflaska i handen! 😀

Ej vattentät så det blir till att lägga den i en plastpåse.

Själv ser jag inget behov av banjees. Jag har bara pulsklockan på armen, nyckeln i byxornas innerficka och mp3-spelaren i linningen när jag löper. Där sitter de bra 🙂

jag kör som stina, fast med nyckeln fastknuten i byxornas snörning då jag inte har nån innerficka, och det funkar bra.
känns lite som en sån där onödig lyxgrej som man egentligen inte behöver men är väldigt bra och kul att köpa och ha om man har lite "för

Om jag mot all förmodan springer (haft lite problem med fötterna) så har jag mobil, nycklar och kanske miniplånbok i ryggfickorna på cykeltröjan/linnet :D.

Det där kom från en äkta cyklissa 😉

Hö hö. Titta inte i min träningskalender bara för då avslöjas jag :D.

Om man har mycket grejer i den kan man ju ha den på överarmen så stör den inte löpningen lika mycket. Undra om tyget är töjbart nog... eller om man ska köpa en herrmodell.