Quote from Jan Lundquist on 17 July 2008, 09:47Vilar du dig i form inför sydhalland runt?
Vilar du dig i form inför sydhalland runt?
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 09:56Exectemundo.
Exectemundo.
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 July 2008, 00:36Jag har en sån här till mobil, nyckel och iPod när jag är ute och springer. Det funkar jättebra!
www.urbantool.com/hq/sportholsterSen finns det en liten ficka på mitt vätskebälte (Perfekta) också som jag använder ibland, men jag tar helst på mig mitt
Jag har en sån här till mobil, nyckel och iPod när jag är ute och springer. Det funkar jättebra!
http://www.urbantool.com/hq/sportholster
Sen finns det en liten ficka på mitt vätskebälte (Perfekta) också som jag använder ibland, men jag tar helst på mig mitt
Quote from Jan Lundquist on 18 July 2008, 00:50Jag förstår inte varför ni behöver så mycket prylar med på en joggingrunda!
Jag förstår inte varför ni behöver så mycket prylar med på en joggingrunda!
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 12:02för att prylar is the grej
för att prylar is the grej
Quote from Jan Lundquist on 18 July 2008, 13:33för att det ger mer träning att släpa på prylar? 😉
för att det ger mer träning att släpa på prylar? 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 13:49Man måste iaf ha nycklar och mp3 spelare med sig...
Man måste iaf ha nycklar och mp3 spelare med sig...
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 22:30finns det både herr och dammodell?
dammodellen når inte över min handled, ler.
det går att fästa bilnyckeln i min perfekta handflashållare.
och bakficka på löpartights är ett måste.
mobilen med tegräknare och musik är oumbärlig.
och körkortet ifall man bl
finns det både herr och dammodell?
dammodellen når inte över min handled, ler.
det går att fästa bilnyckeln i min perfekta handflashållare.
och bakficka på löpartights är ett måste.
mobilen med tegräknare och musik är oumbärlig.
och körkortet ifall man bl
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 09:31Skulle jag ha en sån där skulle den drypa av svett ganska snabbt och jag skulle få panik av obehag. Möjligen på vintern som handledsvärmare. 🙂
Om jag ska springa långt har jag en midjeväska (neddragen på höfterna för att slippa ha ett våtvarmt omslag r
Skulle jag ha en sån där skulle den drypa av svett ganska snabbt och jag skulle få panik av obehag. Möjligen på vintern som handledsvärmare. 🙂
Om jag ska springa långt har jag en midjeväska (neddragen på höfterna för att slippa ha ett våtvarmt omslag r
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 09:53Tills nyligen sprang jag alltid med så lite som möjligt, oftast bara en nyckel. Men så köpte jag en mp3-spelare och man blir ju beroende direkt, blir som en träningspartner. Den kör jag dock i handen, men det hade ju varit skönt med nåt fiiffigt hölster e
Tills nyligen sprang jag alltid med så lite som möjligt, oftast bara en nyckel. Men så köpte jag en mp3-spelare och man blir ju beroende direkt, blir som en träningspartner. Den kör jag dock i handen, men det hade ju varit skönt med nåt fiiffigt hölster e