Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 14:41Cykla till skogen och spring där! Det är trevligare för både kropp o själ.
Uppvärning på vägen dit och genomblödning av musklerna på vägen hem. Kan ju nästan inte bli bättre.
Cykla till skogen och spring där! Det är trevligare för både kropp o själ.
Uppvärning på vägen dit och genomblödning av musklerna på vägen hem. Kan ju nästan inte bli bättre.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 14:43Det har du såklart rätt i. Jag föredrar själv definitivt skogen. En blandning blir det nog då. Inte alltid vi har möjlighet att följa med henne. Sammanlagda summan träningspass i familjen blir rätt hög. Fredagar är fredad zon dock.
Det har du såklart rätt i. Jag föredrar själv definitivt skogen. En blandning blir det nog då. Inte alltid vi har möjlighet att följa med henne. Sammanlagda summan träningspass i familjen blir rätt hög. Fredagar är fredad zon dock.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 14:56Min 12-åring har tränat löpning med Uppsala IF. De har kört allt från intervaller till backbass och långpass och tillräckligt hårt för att inte jag skulle hänga med. Det viktigaste är att de tycker det är kul och så länge han tyckte det sprang han allt fr
Min 12-åring har tränat löpning med Uppsala IF. De har kört allt från intervaller till backbass och långpass och tillräckligt hårt för att inte jag skulle hänga med. Det viktigaste är att de tycker det är kul och så länge han tyckte det sprang han allt fr
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 14:58Jobbigt att få spö av en tolvåring.
Jobbigt att få spö av en tolvåring.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:00Tack Peter. Låter tufft med så långt lopp för en tolvåring men jag antar att det tränats löpning ganska länge innan det genomfördes.
Jag är nu övertygad om att både backe och intervaller är något som kommer att finnas i min dotters träningsplanering.
Ta
Tack Peter. Låter tufft med så långt lopp för en tolvåring men jag antar att det tränats löpning ganska länge innan det genomfördes.
Jag är nu övertygad om att både backe och intervaller är något som kommer att finnas i min dotters träningsplanering.
Ta
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:11Jo du David det tränar fadern till en mer ödmjuk inställning till träning och löpning. Jag tröstar mig med att han, till skillnad från sin far, är mer byggd som en löpare. Undertecknad bär lite för mycket överkropp och har nog ärligt talat börjat springa
Jo du David det tränar fadern till en mer ödmjuk inställning till träning och löpning. Jag tröstar mig med att han, till skillnad från sin far, är mer byggd som en löpare. Undertecknad bär lite för mycket överkropp och har nog ärligt talat börjat springa
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:14Psss. Satsa på cykel istället.
Då brukar det först vara i fjorton-femtons års-åldern som de börjar bli riktigt jobbiga uppför. På platten är det ett par år till innan de kan ställa av en där också.
Psss. Satsa på cykel istället.
Då brukar det först vara i fjorton-femtons års-åldern som de börjar bli riktigt jobbiga uppför. På platten är det ett par år till innan de kan ställa av en där också.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:16Tack för tipset. Jag har ju så smått börjat cykla under förra året och bli mer och mer biten. Ligger jag i kanske jag hinner bli tillräckligt bra innan han är 15 och har börjat själv...:-)
Tack för tipset. Jag har ju så smått börjat cykla under förra året och bli mer och mer biten. Ligger jag i kanske jag hinner bli tillräckligt bra innan han är 15 och har börjat själv...:-)
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:18Jack - jo det var långt med 54 km, men det togs under en hel dag och med lunchpauser och annat så det gick bra. De vuxna var betydligt tröttare som hade burit på mer kilo hela dagen... Dessutom gick hela löpningen under överinseende av Rune The Larsson so
Jack - jo det var långt med 54 km, men det togs under en hel dag och med lunchpauser och annat så det gick bra. De vuxna var betydligt tröttare som hade burit på mer kilo hela dagen... Dessutom gick hela löpningen under överinseende av Rune The Larsson so