Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:04Jo, jag BORDE ju vara bra i backar, men jag är inte det och vill gärna fixa. Sackar alltid efter när det är hängsträcka och uppför. Ju brantare desto värre, tycker jag. Mjölksyra framsida lår. Sprang Salomon Trail tour (stigar)och det var samma sak där. I
Jo, jag BORDE ju vara bra i backar, men jag är inte det och vill gärna fixa. Sackar alltid efter när det är hängsträcka och uppför. Ju brantare desto värre, tycker jag. Mjölksyra framsida lår. Sprang Salomon Trail tour (stigar)och det var samma sak där. I
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:45Håller med dig. Har också liknande problem!
Dock har jag problem när det är svagt lutande uppför. Långa sega backar. Jätte brant = stark.(WHY någon?) Det är ännu lustigare tycker jag... Ditt problem känns mer renodlat och logiskt.
De korta intervaller
Håller med dig. Har också liknande problem!
Dock har jag problem när det är svagt lutande uppför. Långa sega backar. Jätte brant = stark.(WHY någon?) Det är ännu lustigare tycker jag... Ditt problem känns mer renodlat och logiskt.
De korta intervaller
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 22:06Jag skulle helt enkelt springa mer av mina distanspass i terräng/elljusspår.
Jag skulle helt enkelt springa mer av mina distanspass i terräng/elljusspår.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 13:44Tåhävningar. Massor, massor, massor!
Blanda backintervallerna mellan 8-10 korta och 3-4 långa. Två olika pass alltså.
Är det LL du avser så se till att springa så LL-specifikt som möjligt. Skatås exvis.
Tåhävningar. Massor, massor, massor!
Blanda backintervallerna mellan 8-10 korta och 3-4 långa. Två olika pass alltså.
Är det LL du avser så se till att springa så LL-specifikt som möjligt. Skatås exvis.
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 12:21Flytta till Höga Kusten = alla pass blir backpass!
Flytta till Höga Kusten = alla pass blir backpass!