Quote from Guest on 18 November 2012, 12:37Ett par frågor:
Har någon erfarenhet av primolut nor (skjuter upp mens) och löpning? Hur mådde ni av läkemedlet/påverkades löpningen? Finns det annat läkemedel som är bättre? Har en bekant som blir illamående av det och det är ju INTE bra.
Behöver trost
Ett par frågor:
Har någon erfarenhet av primolut nor (skjuter upp mens) och löpning? Hur mådde ni av läkemedlet/påverkades löpningen? Finns det annat läkemedel som är bättre? Har en bekant som blir illamående av det och det är ju INTE bra.
Behöver trost
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 12:47inte testat primolut direkt i löpningssammanhang, men under en längre backpackingresa och under cykelsemester. Det jag märkte va att jag gick upp i vikt flera kg (och blev kroniskt förbannad). Viktuppgång kan ju vara en nackdel i löpningen. Själv yogade j
inte testat primolut direkt i löpningssammanhang, men under en längre backpackingresa och under cykelsemester. Det jag märkte va att jag gick upp i vikt flera kg (och blev kroniskt förbannad). Viktuppgång kan ju vara en nackdel i löpningen. Själv yogade j
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 12:59🙁 låter ju så där. Men alternativet att inte skjuta upp är ju oxå så däääär :/
🙁 låter ju så där. Men alternativet att inte skjuta upp är ju oxå så däääär :/
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 13:24det är ju inte säkert att du får massa symtom. testa och se. Skadar ju inte... fast om du skjuter upp länge, har både jag och min syster upplevt att första mensen efteråt blir väldigt besvärlig ifölje bokens alla mensjobbigheter. Men det kan ju vara bara
det är ju inte säkert att du får massa symtom. testa och se. Skadar ju inte... fast om du skjuter upp länge, har både jag och min syster upplevt att första mensen efteråt blir väldigt besvärlig ifölje bokens alla mensjobbigheter. Men det kan ju vara bara
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 13:54När det är riktigt kallt har jag Houdinis trosor med långa ben. Dom som är sydda i samma varma tyg som deras munkisar.
När det är riktigt kallt har jag Houdinis trosor med långa ben. Dom som är sydda i samma varma tyg som deras munkisar.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 16:19Jag har Lundhags yllemamelucker vintertid - värmer skönt om rumpan och övre låren. Trosor från Intersport. Rönish har ju bra men något dyrare löparkläder.
Jag har Lundhags yllemamelucker vintertid - värmer skönt om rumpan och övre låren. Trosor från Intersport. Rönish har ju bra men något dyrare löparkläder.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:23björn borgs minishorts är bäst till allt! -vanlig bomull men aldrig skav. är det riktigt kallt eller om man ska vara ute i många timmar kan jag låna makens craftkallingar med halvlånga ben och vindskydd framtill. kanske ovanligt men jag fryser sällan om d
björn borgs minishorts är bäst till allt! -vanlig bomull men aldrig skav. är det riktigt kallt eller om man ska vara ute i många timmar kan jag låna makens craftkallingar med halvlånga ben och vindskydd framtill. kanske ovanligt men jag fryser sällan om d
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:35Varmt väder (eller inte kallt), då kör hag helst helt utan trosor. Kallt - merinoull.
Varmt väder (eller inte kallt), då kör hag helst helt utan trosor. Kallt - merinoull.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 20:54(Äter man p-piller så går det utmärkt att bara fortsätta på nästa karta utan uppehåll. Och använder man hormonspiral eller p-stav upphör ofta blödningarna helt.)
(Äter man p-piller så går det utmärkt att bara fortsätta på nästa karta utan uppehåll. Och använder man hormonspiral eller p-stav upphör ofta blödningarna helt.)
Quote from Catharina Brattlin on 18 November 2012, 21:16Förlåt en korkad fråga men varför vill man skjuta upp mensen?
Så trosfrågan - vid kallt väder så använder jag Craft vintertights med windstopper ovanpå ett par Craft boxershorts och upplever inte att jag fryser om baken. Men det är nog mer tack vare vin
Förlåt en korkad fråga men varför vill man skjuta upp mensen?
Så trosfrågan - vid kallt väder så använder jag Craft vintertights med windstopper ovanpå ett par Craft boxershorts och upplever inte att jag fryser om baken. Men det är nog mer tack vare vin