Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 10:20Eftersom man inte vet innan man börjat cykla vilken cykel och vilken geometri som är rätt så kan man lika gärna börja med en lite billigare.
Billig cykel men med bra däck räcker långt för den som håller på utforska sin cyklist-identitet.
Eftersom man inte vet innan man börjat cykla vilken cykel och vilken geometri som är rätt så kan man lika gärna börja med en lite billigare.
Billig cykel men med bra däck räcker långt för den som håller på utforska sin cyklist-identitet.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 11:15Du kan gott och väl köpa en beg MTB på Blocket eller liknande ställe . Helst så skall du kolla på några cykelklubbar hemsidor för där kan du göra fynd . Dom flesta cyklar bara ett år på sina cyklar men dom kostar som sagt var lite mer än du har tänkt dig.
Du kan gott och väl köpa en beg MTB på Blocket eller liknande ställe . Helst så skall du kolla på några cykelklubbar hemsidor för där kan du göra fynd . Dom flesta cyklar bara ett år på sina cyklar men dom kostar som sagt var lite mer än du har tänkt dig.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:55Ska man inte ge sig på värstingstigar med höga drops och brutal terräng kan man cykla på nästan vad som helst. Började själv min skogskarriär på en MTB-liknande citybike (nypris 2200:-). Komponenterna gav upp allt eftersom när jag letade mig ut på steniga
Ska man inte ge sig på värstingstigar med höga drops och brutal terräng kan man cykla på nästan vad som helst. Började själv min skogskarriär på en MTB-liknande citybike (nypris 2200:-). Komponenterna gav upp allt eftersom när jag letade mig ut på steniga
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 14:56dp
dp