Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBehöver lite hjälp!
You need to log in to create posts and topics.

12

Det går att köpa några storlekar o testa. De som är fel säljs sedan.

Har asics fungerat tidigare så finns det ingen anledning att experimentera, testa i sådana fall en billigare modell. Det brukar alltid reas ut någon och de duger alldeles säkert!

Tack så mycket för era synpunkter!
Ska mest troligt gå ner en sväng på stan och kika på Asics 2060 och se om den är lika skön som den jag har nu. Iom att då jag köpte dem jag har nu så hade jag en skada i ryggen så var jag väldigt noga med att välja ett p

Om du anser att det finns kunnig personal dit du ska, så borde du ju kunna hitta rätt skor med antar jag? som kan svara på om du pronerar etc.. och som kan avgöra om skorna har rätt dämpning för just dig + din ryggskada. Isåfall hade du kanske redan alla

Finns typ en som jag anser är kunnig. Men man vet ju aldrig helt säkert, de vill ju trots allt främst sälja =P
Ja, kanske hade jag svaren, men största frågan var ju om det fanns en likvärdig modell som den jag har. Och jag visste inte att 2060 var/är det.

Ja det låter ju surt med 2 timmars enkel resa för närmsta LL-butik. Anledningen till att jag har besökt liknande butiker är bl a att jag har lika nära till dom som tex Stadium eller Intersport + att jag vet att alla som jobbar där är kunniga med alltifrån

Det är Intersport som gjorde tv reklam förra året med det budskapet tillsammans med att de pushade sina running clinics, dvs skotest.

Själv har jag nästan 3 timmar till närmaste LL butik så när jag har skramlat ihop pengar till nya skor blir det interspo

Pssst Isabel... modellen heter 2160.

Jo, för er som bor nära ett Löplabb så kan jag tänka mig det är mest lönsamt gå dit. Däremot har man inte lika nära kostar det ju bra mycket mer och då kan det ju vara mindre värt om dessutom intersport eller dylika butiker erbjuder snarlika produkter. =)

Du kan lugnt åka till Stadium eller Intersport och köpa ett par GT2160. LL är bra, men när du nu vet vilka skor du ska ha, så är det bara slå till.
Jag upplever inte att de ändrats så mycket sedan de hette GT2120. De har sedan dess ändrats ja, men inte de

12