Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 22:55Det kan du kolla imorgon.
Det kan du kolla imorgon.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 23:41+ på Sylvia. Det är en gammal "sanning" utan grund att blodsockret skulle variera vilt och att man måste äta var 3:e timme.
"Oavsett kostsammansättningen finns idag alltså inga bevisade fördelar med att äta massa mellanmål jämfört med att nöja sig med f
+ på Sylvia. Det är en gammal "sanning" utan grund att blodsockret skulle variera vilt och att man måste äta var 3:e timme.
"Oavsett kostsammansättningen finns idag alltså inga bevisade fördelar med att äta massa mellanmål jämfört med att nöja sig med f
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 08:13> Som sagt, var tredje timme gäller om man vill hålla blodsockret på en bra nivå
Jag äter sällan mer än två ggr per dag, lunch och middag. Frukost bara på helgen. Det är inget fel på min blodsockernivå.
> Som sagt, var tredje timme gäller om man vill hålla blodsockret på en bra nivå
Jag äter sällan mer än två ggr per dag, lunch och middag. Frukost bara på helgen. Det är inget fel på min blodsockernivå.