Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 11:40Visst ingår väl pulsband alltid till 305, annars är det ju en 205 man skaffat?
Visst ingår väl pulsband alltid till 305, annars är det ju en 205 man skaffat?
Quote from Christer Berg on 17 April 2010, 12:06Jag har inte sett några 305:or utan pulsband iallefall.
Låter som Löplabbet nissen försökte försvara omotiverat höga priser med en nödlögn.
Jag har inte sett några 305:or utan pulsband iallefall.
Låter som Löplabbet nissen försökte försvara omotiverat höga priser med en nödlögn.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 20:06Precis vad jag själv, gissade, det var därför jag blev lite fundersam. Men även om det brukar vara högre priser på löplabbet borde det väl inte skilja 800kr eller 32% på samma vara. Det gäller inte bara löplabbet, utan andra stora sportbutiker, som Stadiu
Precis vad jag själv, gissade, det var därför jag blev lite fundersam. Men även om det brukar vara högre priser på löplabbet borde det väl inte skilja 800kr eller 32% på samma vara. Det gäller inte bara löplabbet, utan andra stora sportbutiker, som Stadiu
Quote from Christer Berg on 17 April 2010, 20:23Aldrig hört talas om kalibrering av GPS...
Är ju bara att jämföra side-by-side vad en 1800 kr variant ger jämfört med 2500 kr. Du kommer säkert se att enda skillnaden är prislappen.
Aldrig hört talas om kalibrering av GPS...
Är ju bara att jämföra side-by-side vad en 1800 kr variant ger jämfört med 2500 kr. Du kommer säkert se att enda skillnaden är prislappen.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 22:20Jag tror inte att du behöver vara så misstänksam. Att sportbutikerna är dyra på vissa produkter ingen nyhet. Köp bara från en någorlunda välkänd (internet)butik i Sverige. I Sverige får du 3 års (tror jag) garanti från Garmin. Köper du utomlands så ingår
Jag tror inte att du behöver vara så misstänksam. Att sportbutikerna är dyra på vissa produkter ingen nyhet. Köp bara från en någorlunda välkänd (internet)butik i Sverige. I Sverige får du 3 års (tror jag) garanti från Garmin. Köper du utomlands så ingår
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 11:36Då får jag väl lita på er 🙂
Bara en sista fråga. Om man ska cykla eller åka skidor, behöver man då köpa till en kadenssensor?
Då får jag väl lita på er 🙂
Bara en sista fråga. Om man ska cykla eller åka skidor, behöver man då köpa till en kadenssensor?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 14:38Bara om du vill mäta kadens:-)
Hastighet och sträcka med mera fixar den ändå.
Kadensmätaren ligger väl på runt 7-800 i Sverige och 500 i England
Bara om du vill mäta kadens:-)
Hastighet och sträcka med mera fixar den ändå.
Kadensmätaren ligger väl på runt 7-800 i Sverige och 500 i England
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:52Perfekt då skiter jag i den 😉
Det viktiga för mig är att den visar hastighet o sträcka 🙂
Perfekt då skiter jag i den 😉
Det viktiga för mig är att den visar hastighet o sträcka 🙂
Quote from Anneli S on 18 April 2010, 17:02Köpte min FR305 via PC-city som var billigaste svenska återförsäljare via nätet. Funkade bra, snabb & smidig leverans. Det brukar vara betydligt enklare att hantera ev garantifel mot ett stort svenskt varumärke, därav är jag lite skeptisk mot ex EmporioLi
Köpte min FR305 via PC-city som var billigaste svenska återförsäljare via nätet. Funkade bra, snabb & smidig leverans. Det brukar vara betydligt enklare att hantera ev garantifel mot ett stort svenskt varumärke, därav är jag lite skeptisk mot ex EmporioLi
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:13Är oxå lite tveksam till det, så jag går nog oxå på PC City som är den näst billigaste, särskilt eftersom det inte blir någon frakt då pappa också ska köpa en 😉
Måste bara fråga om de har samma garantier som till exempel Löplabbet nu när de har lagt ner
Är oxå lite tveksam till det, så jag går nog oxå på PC City som är den näst billigaste, särskilt eftersom det inte blir någon frakt då pappa också ska köpa en 😉
Måste bara fråga om de har samma garantier som till exempel Löplabbet nu när de har lagt ner