Quote from ellen olsson on 19 August 2009, 22:59Har inte han anpassat tekniken efter sina förutsättningar då?
Har inte han anpassat tekniken efter sina förutsättningar då?
Quote from Håkan Öhling on 20 August 2009, 10:29Anders är ju verkligen otroligt duktig! Han är världsbäst med sina förutsättningar. Nu är jag ju en medelålders motionsgubbe och kanske inte direkt norm... Det finns ju också de som skulle kunna simma 10 min fortare än jag. De använder benen...
Anders är ju verkligen otroligt duktig! Han är världsbäst med sina förutsättningar. Nu är jag ju en medelålders motionsgubbe och kanske inte direkt norm... Det finns ju också de som skulle kunna simma 10 min fortare än jag. De använder benen...
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 10:35Jag försöker att få till tekniken med benen genom att använda en platta och bara sparka mig fram... har ni tips på fler övningar?
Jag försöker att få till tekniken med benen genom att använda en platta och bara sparka mig fram... har ni tips på fler övningar?
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2009, 10:51Gör likadant fast utan platta - det tycker iallafall vår tränare!
Gör likadant fast utan platta - det tycker iallafall vår tränare!
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 16:26vem draggar sen? 😀
vem draggar sen? 😀
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 17:39Christer, är det Niklas som tränar er fortfarande?
Christer, är det Niklas som tränar er fortfarande?
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2009, 17:47Japp
Japp
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 17:48Gillar hans simmarfilosofi starkt.
Gillar hans simmarfilosofi starkt.
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2009, 18:54Jo, han är bra!
Jo, han är bra!
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 00:08Vad skall man ha för vinkel i vristen?
Vad skall man ha för vinkel i vristen?