Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 14:12Hej Eva. Prova denna sida, finns bra övningar. http://www.hemovningar.se/hem/oevningar/underben--fot/benhinnebesvaer.aspx Hoppas att skiten ger med sig....
Hej Eva. Prova denna sida, finns bra övningar. http://www.hemovningar.se/hem/oevningar/underben--fot/benhinnebesvaer.aspx Hoppas att skiten ger med sig....
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:16Ytterligare en stretch (som jag nyligen tipsat om i en annan tråd ang. benhinneproblem) är att stretcha framsidan av benet genom att sitta på en pall /stol /bänk och föra in fötterna under sig med ovansidan av foten nedåt. För mig är detta nästan det end
Ytterligare en stretch (som jag nyligen tipsat om i en annan tråd ang. benhinneproblem) är att stretcha framsidan av benet genom att sitta på en pall /stol /bänk och föra in fötterna under sig med ovansidan av foten nedåt. För mig är detta nästan det end
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:35Hur har du det med dina skor!? Själv har jag haft problem med mina benhinor. Jag sprang liksom på tårna. För mig var problemet fel typ av skor, överträning samt att jag jobbade på min löpteknik. Mitt tips är att du besöker ett "löplabb" där du blir filmad
Hur har du det med dina skor!? Själv har jag haft problem med mina benhinor. Jag sprang liksom på tårna. För mig var problemet fel typ av skor, överträning samt att jag jobbade på min löpteknik. Mitt tips är att du besöker ett "löplabb" där du blir filmad
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 09:59Jamen hur gick det då? Jag dör av spänning här!
Jamen hur gick det då? Jag dör av spänning här!
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 16:31tja ingen förändring av läget just nu, har dock inte sprungit på över en vecka men långa promenader gör ont. har försökt stretchat men det gör lite ont ibland men jag ska fortsätta.
har funderat om skorna är dåliga de är ju ändå snart två år å några mil.
tja ingen förändring av läget just nu, har dock inte sprungit på över en vecka men långa promenader gör ont. har försökt stretchat men det gör lite ont ibland men jag ska fortsätta.
har funderat om skorna är dåliga de är ju ändå snart två år å några mil.