Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 15:28Jag hörde ett tips från en pt en gång att det är bra att sitta hemma och liksom "digga" med fötterna om man har problem med benhinnorna - för att träna upp musklerna på skenbenets framsida (antar jag). Hoppas du förstår vad jag menar, att stampa takten me
Jag hörde ett tips från en pt en gång att det är bra att sitta hemma och liksom "digga" med fötterna om man har problem med benhinnorna - för att träna upp musklerna på skenbenets framsida (antar jag). Hoppas du förstår vad jag menar, att stampa takten me
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 21:55Höll säkert på ett par fyra veckor. Men fick hålla upp nån dag eller två när jag hade masserat mig för mycket. Var faktiskt gul o blå, bokstavligen, ibland. Man kan sitta o klämma lite framför teven.
Tyckte även att när man sprungit en liten stund, att d
Höll säkert på ett par fyra veckor. Men fick hålla upp nån dag eller två när jag hade masserat mig för mycket. Var faktiskt gul o blå, bokstavligen, ibland. Man kan sitta o klämma lite framför teven.
Tyckte även att när man sprungit en liten stund, att d
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 08:16Som nyfrälst på akupunktur rekommenderar jag såklart det! Jag har ingen kunskap om det går att fixa benhinnor på det sättet men det kan väl vara värt att fråga. Själv har jag blivit fri från mina problem i ena hälsenan.
Lycka till.
Som nyfrälst på akupunktur rekommenderar jag såklart det! Jag har ingen kunskap om det går att fixa benhinnor på det sättet men det kan väl vara värt att fråga. Själv har jag blivit fri från mina problem i ena hälsenan.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 08:29En variant på akupunktur är Dry needling som jag testade i slutet av 2011 när jag var förhindrad från att springa pga benhinnorna. Jag hade alltså väldigt ont.
Behandlaren är av många andra ansedd att vara duktig och gav mig stort hopp vid mitt första mö
En variant på akupunktur är Dry needling som jag testade i slutet av 2011 när jag var förhindrad från att springa pga benhinnorna. Jag hade alltså väldigt ont.
Behandlaren är av många andra ansedd att vara duktig och gav mig stort hopp vid mitt första mö
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 17:07Fantastiskt, jag har samma problem med mina benhinnor och har hitills inte fått kläm på varför. Men nu har jag lite tips som ska testas! Super! (t+)
Fantastiskt, jag har samma problem med mina benhinnor och har hitills inte fått kläm på varför. Men nu har jag lite tips som ska testas! Super! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 19:11Erfor följande i förrgår. Löpte till gymmet i mina Asics Nimbus 12 (dit och hem) men sprang i mina Nike Free på löpband i 8 minuter. Inte en tillstymmelse till smärta på löpbandet, men med Asicsen uppkom smärtan redan efter några meter.
Vad drar vi för
Erfor följande i förrgår. Löpte till gymmet i mina Asics Nimbus 12 (dit och hem) men sprang i mina Nike Free på löpband i 8 minuter. Inte en tillstymmelse till smärta på löpbandet, men med Asicsen uppkom smärtan redan efter några meter.
Vad drar vi för
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2013, 09:19Asics är förkastligt och Nike är en gudagåva! 😉
Nämen Nimbus är väl en extremt uppbyggd och tung sko medan Nike Free är lätt mjuk och lättsprungen. (För mjuk enl mig som ändå har 5 par)
Asics är förkastligt och Nike är en gudagåva! 😉
Nämen Nimbus är väl en extremt uppbyggd och tung sko medan Nike Free är lätt mjuk och lättsprungen. (För mjuk enl mig som ändå har 5 par)