Quote from Ulrika Ekelund on 26 April 2013, 10:17Henriks punkt 2 här ovan fungerade på mig.
Henriks punkt 2 här ovan fungerade på mig.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 18:16Skriver också under på Henriks båda punkter. Gör ont så in i helsike, men funkar på mig. 🙂
Edit: Glömde att jag stretchar och masserar tibialis anterior mycket. Muskeln är mycket stel i perioder, och jag undrar om dessa problem inte hänger ihop. Kan sä
Skriver också under på Henriks båda punkter. Gör ont så in i helsike, men funkar på mig. 🙂
Edit: Glömde att jag stretchar och masserar tibialis anterior mycket. Muskeln är mycket stel i perioder, och jag undrar om dessa problem inte hänger ihop. Kan sä
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 14:40När jag började löpa för många år sen hade jag också problem med smärtor på framsidan av underbenen. Oftast kom det när jag sprungit pass, som varit på asfalt eller med många branta nedförsbackar. Problemen försvann när jag lärde mig att sträcka ut senorn
När jag började löpa för många år sen hade jag också problem med smärtor på framsidan av underbenen. Oftast kom det när jag sprungit pass, som varit på asfalt eller med många branta nedförsbackar. Problemen försvann när jag lärde mig att sträcka ut senorn