Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBerätta om din mest djävligaste c …
You need to log in to create posts and topics.

Gav mig ut på förmiddan, tänkte köra i sola med bar överkropp,
mao, jag lämnade pulsbandet hemma.

Vet ej vad orsaken var, för glest mellan turerna nu mitt i sommaren, för mycket grillat inkl. öl, vin.
På tok för varm dag?
Insåg inte att pulsen gick i hög

Har inget märkvärdigt än så länge. Träningscyklade i våras i +4 grader, det började regna snöblandat. Frös om fötterna så det gjorde ont. Var ute i 2 timmar.

Förstår om det är kallt o jäkligt o cykla i låg temperatur, men på mig verkade hela kroppen stänga av.orkade knappt att öppna vattenflaskan.

När jag kom hem så skakade både armar, ben o händer,.
Varför cykla när när man får frispel i kroppen?

Susse: Har inget märkvärdigt än så länge. Träningscyklade i våras i +4 grader, det började regna snöblandat. Frös om fötterna så det gjorde ont. Var ute i 2 timmar.

Va fan! insåg just vad du skrev.
Inget märkvärdigt? snöblandat, nästan nollan+2 timmar.

Hej

Min värsta tur upplevde jag idag. Gav mig ut på en runda på ca 4timmar stoppade på mig 2st gel 2bars och lite choklad. Drack hela tiden vatten och sportdryck. Men när jag kom in i lite mer kuperad terräng (kolmården) så försvann min energi. Dom 2 sis

Jeg får heller ikke noget ut av treningen om jeg har helt ned et par flasker rødvin dagen før. (H:)

CK Distans 200 km brevet i februari förra året. -18 vid start.

Min djävligaste tur var i höstas. Då hade jag oturen att krocka med ett rådjur. Rådjuret klarade sig utan en skråma men jag slog handlöst i asfalten. Skrapskador på knä, höft, händer och axel. Inga skrapmärken på hjälmen konstigt nog. Nyckelbenet lossade

N.P.N.G: nu snackar jag inte om flera vinare/kväll.

Iofs. man kanske ska testa.:-)

Personligen är jag inne på att bromsklockan inte var med, märkte mao. inte att det gick på högvarv.

Bestämde mig för en sak i dag, aldrig utan pulsklocka igen.
kan tydli

Min djävligaste cykeltur: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=3812872