Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 23:05Vilken härligt inspirerande sammanfattning du skrivit Håkan! Hoppas jag känner likadant i augusti 2014.
Vilken härligt inspirerande sammanfattning du skrivit Håkan! Hoppas jag känner likadant i augusti 2014.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 21:04Tack för gratulationerna till mej. Grattis och bra jobbat ni som körde Vansbro triathlon. Nu löptränar jag mer eftersom jag ska springa Lidingö. Är egentligen ingen riktig långdistansare. Dessutom fortsätter jag med simning och cykel, blir rätt ofta två p
Tack för gratulationerna till mej. Grattis och bra jobbat ni som körde Vansbro triathlon. Nu löptränar jag mer eftersom jag ska springa Lidingö. Är egentligen ingen riktig långdistansare. Dessutom fortsätter jag med simning och cykel, blir rätt ofta två p
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 09:07Gjorde min debut för tre dagar sedan, en "prova på tävling" på Råda Säteri nära Gbg, de kör detta sista måndagen varje månad maj-aug. Är nybörjare i träningssvängen, har bara hållit på 1 1/2 år men efter Tjejklassikern och Maratondebuten i juni så var jag
Gjorde min debut för tre dagar sedan, en "prova på tävling" på Råda Säteri nära Gbg, de kör detta sista måndagen varje månad maj-aug. Är nybörjare i träningssvängen, har bara hållit på 1 1/2 år men efter Tjejklassikern och Maratondebuten i juni så var jag
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 10:39Va kul Helena.
Snyggt jobbat!
Va kul Helena.
Snyggt jobbat!
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 11:12Vansbro - HIM
Var i vansbro för att köra vansbrosimmningen som del av klassikern och tänkte att det skulle vara roligt att prova på triathlon. Fick dock i början av sommaren en stressfraktur i smalbenet (4v med kryckor) och har totalförbud på all löpning
Vansbro - HIM
Var i vansbro för att köra vansbrosimmningen som del av klassikern och tänkte att det skulle vara roligt att prova på triathlon. Fick dock i början av sommaren en stressfraktur i smalbenet (4v med kryckor) och har totalförbud på all löpning
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 13:40Triathlon Katrineholm/Djulö 9/8:
Fick avbryta på min debut på motionsdistansen redan i vattnet.
Är riktigt besviken på min debut men däremot gillade jag verkligen banan där. Väldigt fin miljö och spänning för publiken och själva tävlandet. Jag tro de so
Triathlon Katrineholm/Djulö 9/8:
Fick avbryta på min debut på motionsdistansen redan i vattnet.
Är riktigt besviken på min debut men däremot gillade jag verkligen banan där. Väldigt fin miljö och spänning för publiken och själva tävlandet. Jag tro de so
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 14:10Hej Deniz,
du kommer igen, hoppas det inte var något allvarligt!
Lycka till med fortsatt triathlon träning!
Hej Deniz,
du kommer igen, hoppas det inte var något allvarligt!
Lycka till med fortsatt triathlon träning!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:05Deniz, du måste inte vänta till nästa års lopp. Det finns andra möjligheter innan dess 😉
Deniz, du måste inte vänta till nästa års lopp. Det finns andra möjligheter innan dess 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 08:52Intressanta inlägg!
Intressanta inlägg!
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 14:03GRATTIS Pär - du fixade det!
HIM distans ingen lek .... jag ska prova den nu i Sala 🙂
GRATTIS Pär - du fixade det!
HIM distans ingen lek .... jag ska prova den nu i Sala 🙂