Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonBerätta om er Triathlondebut!
You need to log in to create posts and topics.

Vilken härligt inspirerande sammanfattning du skrivit Håkan! Hoppas jag känner likadant i augusti 2014.

Tack för gratulationerna till mej. Grattis och bra jobbat ni som körde Vansbro triathlon. Nu löptränar jag mer eftersom jag ska springa Lidingö. Är egentligen ingen riktig långdistansare. Dessutom fortsätter jag med simning och cykel, blir rätt ofta två p

Gjorde min debut för tre dagar sedan, en "prova på tävling" på Råda Säteri nära Gbg, de kör detta sista måndagen varje månad maj-aug. Är nybörjare i träningssvängen, har bara hållit på 1 1/2 år men efter Tjejklassikern och Maratondebuten i juni så var jag

Va kul Helena.
Snyggt jobbat!

Vansbro - HIM

Var i vansbro för att köra vansbrosimmningen som del av klassikern och tänkte att det skulle vara roligt att prova på triathlon. Fick dock i början av sommaren en stressfraktur i smalbenet (4v med kryckor) och har totalförbud på all löpning

Triathlon Katrineholm/Djulö 9/8:

Fick avbryta på min debut på motionsdistansen redan i vattnet.

Är riktigt besviken på min debut men däremot gillade jag verkligen banan där. Väldigt fin miljö och spänning för publiken och själva tävlandet. Jag tro de so

Hej Deniz,
du kommer igen, hoppas det inte var något allvarligt!
Lycka till med fortsatt triathlon träning!

Deniz, du måste inte vänta till nästa års lopp. Det finns andra möjligheter innan dess 😉

Intressanta inlägg!

GRATTIS Pär - du fixade det!
HIM distans ingen lek .... jag ska prova den nu i Sala 🙂