Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 20:41Riktigt bra jobbat Daniel.
När blir nästa triathlon då?
Riktigt bra jobbat Daniel.
När blir nästa triathlon då?
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 22:49@Jörgen.
Tack! Jag vet faktiskt inte. Jag har alltid varit så inställd på Vansbro och nu är det gjort... 🙂
Har du något förslag?
@Jörgen.
Tack! Jag vet faktiskt inte. Jag har alltid varit så inställd på Vansbro och nu är det gjort... 🙂
Har du något förslag?
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 10:54@Daniel,
Sala HIM har platt cykelbana 🙂 tur det hehehe. men det stämmer det du skriver- måste öva mera på platt "bana" - den letar jag efter....
än så länge är det sim & löpning som jag har lagt mest tid åt ... ( även jag är ingen snabb löpare) simnin
@Daniel,
Sala HIM har platt cykelbana 🙂 tur det hehehe. men det stämmer det du skriver- måste öva mera på platt "bana" - den letar jag efter....
än så länge är det sim & löpning som jag har lagt mest tid åt ... ( även jag är ingen snabb löpare) simnin
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 14:08@Daniel.
Skriv in dig i blåbärstråden till ironman 2013 och fortsätt kötta på med träningen.
Klart du ska göra en Ironman!!!
@Daniel.
Skriv in dig i blåbärstråden till ironman 2013 och fortsätt kötta på med träningen.
Klart du ska göra en Ironman!!!
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:31@Jörgen.
Så gjort 🙂
@Jörgen.
Så gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 14:23Körde Järnmannen förra året och överlevde 😀
http://zatas.blogspot.se/2011/08/min-dag-i-kalmar.html
Körde Järnmannen förra året och överlevde 😀
Quote from Ulrika Ekelund on 11 July 2012, 15:56Läste din berättelse med stor behållning Håkan. Fantastiskt bra gjort. (t+)
Läste din berättelse med stor behållning Håkan. Fantastiskt bra gjort. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 16:07tack Ola, jag la till mitt Fe i namnet dagen efter ... lite lagom ödmjukt sådär 🙂
tack Ola, jag la till mitt Fe i namnet dagen efter ... lite lagom ödmjukt sådär 🙂
Quote from Ulrika Ekelund on 11 July 2012, 16:18Du blev påhejad av mig i växlingsområdet och fick vätska av frun och döttrarna. Bara så du vet. 🙂
Du blev påhejad av mig i växlingsområdet och fick vätska av frun och döttrarna. Bara så du vet. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 16:34sedär, så ni är några av hjältarna som får runt oss som deltar. Ni är ovärderliga! Hälsa och tacka för all hjälp och support. Och dricka såklart 🙂
sedär, så ni är några av hjältarna som får runt oss som deltar. Ni är ovärderliga! Hälsa och tacka för all hjälp och support. Och dricka såklart 🙂