Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonBerätta om er Triathlondebut!
You need to log in to create posts and topics.

Äntligen fick jag skriva på denna sida. Debuterade i Säter i lördags. Det var sååå kul, lite läskigt, utmanande och förvånansvärt sega ben i löpningen.
Har simmat tre pass i veckan under vinterhalvåret, sprungit 2 rena löppass och varit med på ett gy-pass

GRATTIS Marie-Louise!

Starkt jobbat M-L!
När blir nästa triathlon då?

Tack. Nästa triathlon blir nog Jönköping i augusti, dottern ska tävla JSM då, men kör Umeå sina träningstävlingar på onsdagar, ska jag åka dit någon gång och köra. Visste inte att de var så bra, de tog toppplaceringarna i Säter på långdistans, på damsidan

Jag kör hIM på lördag i Vansbro och är lite spänd...

nu har jag gjört 3 på en månad. så kul är det......nu är det 3 veckor till nästa, men jag har 1 planerat i juli, 2 i aug och 1 i sept. måste jobba mer på cykel och löpning. jag tappa förmycket tid mot alla.

Edit: jag glömde anledning till min post. Den

Ok, erkänner - har inte läst alla inlägget. förstod att det var lite OT ett tag.
Varför började jag: Tja, Thomas som ordnar Lidingö Triathlon hade större behov av deltagare än funktionärer. Fegade dock ur första året och körde "duathlon" (i detta fall cyk

Härliga berättelser Mariloise J och Patrik B. Tävlar kan visst se väldigt annorlunda ut mycket tycks hänga på att våga/ kunna fortsätta fast det är väldigt tungt. Jag har inte kommit till start ännu. Är nog mest rädd för att kroppen inte orkar när jag bör

Ingela, du får leta rätt på ett triathlon utan maxtid 😀

Grattis Marie-Louise, och Lycka till nästa gång (t+)

Öh maxtid har jag inte fundrat på OJ bäst o kolla om det är maxtid i Karlstad. Om det är det så är det omöjligt att beräkna tiden bytena o trötthet gör ju att man inte kan. Räkna med ordinarie tider.
Vi är ju någotsånär lika snabba. Jag är något snabbare