Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 12:58Jag köpte min BodyGlide på Team Sportia.
Jag köpte min BodyGlide på Team Sportia.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 13:01ok - det finns en i Sollentuna centrumm - tack Leif!
ok - det finns en i Sollentuna centrumm - tack Leif!
Quote from Ulrika Ekelund on 20 June 2012, 23:57Var på mitt lokala Team Sportia idag, men de hade dessvärre inte bodyglide. Personalen berättade att det kan skilja väldigt mycket på olika TS-butikerna beträffande sortiment.
Var på mitt lokala Team Sportia idag, men de hade dessvärre inte bodyglide. Personalen berättade att det kan skilja väldigt mycket på olika TS-butikerna beträffande sortiment.
Quote from Ulrika Ekelund on 21 June 2012, 00:17Gjorde min debut idag - En sprint i Karlskrona.
Det var första gången sedan 90-talet som jag simmade i Östersjön (förutom en och annan bastufest).
Jag var definitivt inte bland de första i mål, men å andra sidan tror jag att jag var ende man i M45-49 och
Gjorde min debut idag - En sprint i Karlskrona.
Det var första gången sedan 90-talet som jag simmade i Östersjön (förutom en och annan bastufest).
Jag var definitivt inte bland de första i mål, men å andra sidan tror jag att jag var ende man i M45-49 och
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 01:06GRATTIS Ola! kul att läsa om din debut...
ifall några undrar... just hemkommit fårn OS bana rekning.... lite svårt att sova när man sprungit längre senare på dagen! ...
GRATTIS Ola! kul att läsa om din debut...
ifall några undrar... just hemkommit fårn OS bana rekning.... lite svårt att sova när man sprungit längre senare på dagen! ...
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 11:09Ola: Ett sprintresultat på 1:12 med bröstsim och där du blev varvad av vinnaren på cyklingen? 1:12 är definitivt inget att skämmas för och om du blev varvad av vinnaren på cyklingen borde denna ha gjort ett riktigt bra resultat.
Ola: Ett sprintresultat på 1:12 med bröstsim och där du blev varvad av vinnaren på cyklingen? 1:12 är definitivt inget att skämmas för och om du blev varvad av vinnaren på cyklingen borde denna ha gjort ett riktigt bra resultat.
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 22:111:19.32 var debut tid för en förkortat sim sprint
400m i bassäng 5:15 helt ok men lite mer vågigt än förväntat eftersom vi var 14-15st i 5 banor utan linor. Tvåa ute av bassäng
5:e ut från T1
20.5km cykel 38:19 på snitt 32.1 bättre än siste men jag hop
1:19.32 var debut tid för en förkortat sim sprint
400m i bassäng 5:15 helt ok men lite mer vågigt än förväntat eftersom vi var 14-15st i 5 banor utan linor. Tvåa ute av bassäng
5:e ut från T1
20.5km cykel 38:19 på snitt 32.1 bättre än siste men jag hop
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 23:30Kul att läsa erans debut trots att tråden börja freaka ut av smörjmedel osv 😉
Jag skall köra min första tria i aug i sprintklassen. Precis börjat med uthållighetssporten detta året. Började med löpning och blev senare lurad på en tria också. Jätterolig
Kul att läsa erans debut trots att tråden börja freaka ut av smörjmedel osv 😉
Jag skall köra min första tria i aug i sprintklassen. Precis börjat med uthållighetssporten detta året. Började med löpning och blev senare lurad på en tria också. Jätterolig
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:32du kommer ha skit roligt!
du kommer ha skit roligt!
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:51Dessutom är triathlon ganska stort i Sverige... Jag visste knappt något om det förrän Colting som inte kan hålla käft för något skall gasta om allt möjligt. Det var ju där jag kände till vad triathlon och Järnmannen i Kalmar osv.
Min första tanke när man
Dessutom är triathlon ganska stort i Sverige... Jag visste knappt något om det förrän Colting som inte kan hålla käft för något skall gasta om allt möjligt. Det var ju där jag kände till vad triathlon och Järnmannen i Kalmar osv.
Min första tanke när man