Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag var i Riva del Garda förra sommaren (eller var det 2010?). Det vore trevligt att åka tillbaka dit och springa maran! Synd att hemsidan inte fungerar. Vill få reda på mer info!

Det beror på var du bor, direktflyg från CPH och ARN, byte från GOT till GVA. Därifrån tåg 1h (tågen går ofta).

Boende har jag ingen aning om, jag bodde i Genève när det begav sig.

Jag bor i Karlstad, så har nästan lika långt till flera stora flygplatser i Stockholm, Oslo, Göteborg. Det går ju faktiskt lite flyg härifrån Karlstad också..

http://www.marathonguide.com är en bra sida för att leta reda på maror. Dessutom kan man läsa tidigare löpares om de olika loppen (tas naturligtvis med en nypa salt, men kan ändå ge en fingervisning)

Jag blev också sugen på Lausanne nu 🙂

Har testat Frankfurt och Amsterdam. Båda väldigt flacka, lättsprungna. Persläge helt enkelt. Enkelt att hitta billiga och bra flyg. Mycket kort avstånd från flygplats till centrum. Många bra hotell att välja på. Bra arrangemang bägge två.

På hemmaplan:

Ang Berlin så skall vi som är föranmälda få mail under vecka 45 (5-9 nov) om hur vi ska fullfölja registreringen och betala vår startplats.

Förmodligen kommer det därför att dröja tills minst den 10 nov innan det blir några restplatser. Men chansen är no

Den här infon lades precis ut på Facebook av arrangörerna:

Info: All pre-registered runners receive next week an email with a personal code and have to perform their final registration between 5th and 9th of November. On November 16th we will inform via

On November 16th we will inform via Newsletter, Website, Facebook/Twitter how many spots in each of the three categories will be open again for registration.

On November 17th at 6 p.m. those remaining spots are open again for registration.

Jag sprang Munchen i år o kan varmt rekomendera den
den ligger bra till i tid
andra helgen i oktober, vädret är oftast riktigt bra
vi hade 16 grader o sol
trevligt och bra arrangemang!

Fast andra helgen i oktober är det ju SUM 🙁