Quote from ellen olsson on 14 October 2008, 18:56Jag tror inte att IOK vågar...
Jag tror inte att IOK vågar...
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:54hade dom bara dopat sig med EPO och skött allt enligt gammal väl beprövade metodik så skulle ju normalt inte nåt hittas under en tävlingsperiod men nu med CERA har dom väl blitt för kaxiga när medlet sas vara omöjligt att spåra överhuvudtaget och slarvat.
hade dom bara dopat sig med EPO och skött allt enligt gammal väl beprövade metodik så skulle ju normalt inte nåt hittas under en tävlingsperiod men nu med CERA har dom väl blitt för kaxiga när medlet sas vara omöjligt att spåra överhuvudtaget och slarvat.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:28Jag hoppas att IOK vågar! Jag struntar i ifall fuskaren springer eller cyklar eller vad den nu gör. Fuskare ska åka dit!
Jag hoppas att IOK vågar! Jag struntar i ifall fuskaren springer eller cyklar eller vad den nu gör. Fuskare ska åka dit!
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:53Det är både skrattretande och tragiskt samtidigt.
Vilka oehörda loosers!
Hoppas internationella cykelförbundet tar i med hårdhandskarna.
Det här kastar tyvärr ett löjets skimmer över hela cykelsporten.
Hårdare straff är det enda som hjälper!
Att cyke
Det är både skrattretande och tragiskt samtidigt.
Vilka oehörda loosers!
Hoppas internationella cykelförbundet tar i med hårdhandskarna.
Det här kastar tyvärr ett löjets skimmer över hela cykelsporten.
Hårdare straff är det enda som hjälper!
Att cyke
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:06Inte behövde han dopa sig, han kunde bara lagt på ett Kohl.
Inte behövde han dopa sig, han kunde bara lagt på ett Kohl.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:11Helmut
Helmut
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:14Mats K, hur löjliga är då de sporterna som mer eller mindre skiter i att utföra dopingtester?
Mats K, hur löjliga är då de sporterna som mer eller mindre skiter i att utföra dopingtester?
Quote from Christian Wahlberg on 14 October 2008, 22:25Två "löjl" gör inte ETT ok.
Det spelar ingen roll vad som händer eller inte händer i andra sporter.
DETTA händer i cykelsporten.
Det är illa nog.
Två "löjl" gör inte ETT ok.
Det spelar ingen roll vad som händer eller inte händer i andra sporter.
DETTA händer i cykelsporten.
Det är illa nog.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:28Hur många "vågsurfare" blir dopingtestade?
Hur många "vågsurfare" blir dopingtestade?
Quote from Christian Wahlberg on 14 October 2008, 22:35Vad har det med TdF att göra?
Eller doping problemen inom cyklingen?
Vad har det med TdF att göra?
Eller doping problemen inom cyklingen?