Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 20:11Det är det som cykelsporten har försökt i alla tider genom att just testa och bestraffa de som åker fast.
Cykel har genom blodpass, blodvärde och generella tester jobbat med dopingproblematiken.
På OS var det drygt tiotusen aktiva och 4500 tester.
Det v
Det är det som cykelsporten har försökt i alla tider genom att just testa och bestraffa de som åker fast.
Cykel har genom blodpass, blodvärde och generella tester jobbat med dopingproblematiken.
På OS var det drygt tiotusen aktiva och 4500 tester.
Det v
Quote from ellen olsson on 16 October 2008, 20:14Pengarna försvinner inte. De går i huvudsak till någon annan sport som till ytan verkar renare. Det är bl.a. därför det inte håller att satsa ensidigt på att motarbeta doping inom enstaka sporter.
Pengarna försvinner inte. De går i huvudsak till någon annan sport som till ytan verkar renare. Det är bl.a. därför det inte håller att satsa ensidigt på att motarbeta doping inom enstaka sporter.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 20:20Finanskrisen världen över kanske löser penga problematiken för oss... 😉
Finanskrisen världen över kanske löser penga problematiken för oss... 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 20:25Med tanke på att Fia idag har klargjort att reglerna inom F1 ska ändras eftersom stallen inte har råd med motor och karossutveckling, så undrar jag när det inför dopingtester i den TV-sporten?
Blir det först när Bernie Ecklestone tagits med byxorna nere?
Med tanke på att Fia idag har klargjort att reglerna inom F1 ska ändras eftersom stallen inte har råd med motor och karossutveckling, så undrar jag när det inför dopingtester i den TV-sporten?
Blir det först när Bernie Ecklestone tagits med byxorna nere?
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 00:23Tänker du inte på Max Mosley nu, D P?
http://skunks.files.wordpress.com/2008/04/max-mosley-nazi-sex-party-bondage.jpg
Tänker du inte på Max Mosley nu, D P?
http://skunks.files.wordpress.com/2008/04/max-mosley-nazi-sex-party-bondage.jpg
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 12:46Jag hoppas att ni följer Vacchitråden som har tagit en intressant utveckling med licensierade som inte har dispans för sina dopingmeduciner?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=311278
Jag hoppas att ni följer Vacchitråden som har tagit en intressant utveckling med licensierade som inte har dispans för sina dopingmeduciner?
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:12Såg det P, dax att möblera om i resultatlistorna?
Såg det P, dax att möblera om i resultatlistorna?
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:36Som jag har sagt tidigare så stör inte doping mig så mycket utan det vore "trevligt" med en mer sansad ton.
Jag har tävlat med/mot dopade och det är inget jag kan göra något åt.
Jag har däremot en viss förståelse för att folk&fä dopar sig för pengar, är
Som jag har sagt tidigare så stör inte doping mig så mycket utan det vore "trevligt" med en mer sansad ton.
Jag har tävlat med/mot dopade och det är inget jag kan göra något åt.
Jag har däremot en viss förståelse för att folk&fä dopar sig för pengar, är
Quote from j sollerman on 22 October 2008, 14:57word
word