Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 13:27Christian: Nu vet du inte riktigt vad du pratar om!
Dopingpreparat är generellt inte narkotikaklassade i Sverige.
De flesta dopingklassade är vanliga mediciner: hosta, astma, hjärtaproblem, smärtstillande, diabetes, njursvikt, blodtryck med mera.
Att anab
Christian: Nu vet du inte riktigt vad du pratar om!
Dopingpreparat är generellt inte narkotikaklassade i Sverige.
De flesta dopingklassade är vanliga mediciner: hosta, astma, hjärtaproblem, smärtstillande, diabetes, njursvikt, blodtryck med mera.
Att anab
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 13:31Jonas T: Då kan de fd dopade vara förbundskaptener, expertkommentatorer eller varför inte "Bragdmedaljörer"?
Jonas T: Då kan de fd dopade vara förbundskaptener, expertkommentatorer eller varför inte "Bragdmedaljörer"?
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 13:38Helt rätt David allt är inte doping klassat och endel borde kanske vara det. Jag håller helt med dig om att när en fotbollsspelare får smärtstillande för att kunna spela bättre så är det samma sak som när en cyklist får fler blodkroppar. Läkemedel är till
Helt rätt David allt är inte doping klassat och endel borde kanske vara det. Jag håller helt med dig om att när en fotbollsspelare får smärtstillande för att kunna spela bättre så är det samma sak som när en cyklist får fler blodkroppar. Läkemedel är till
Quote from Lena O on 16 October 2008, 14:35inte bara den dopade som ta dessa beslut, det finns många fler som står nära cyklisterna som tjäna mycker mer $$ än själva cyklisterna.
inte bara den dopade som ta dessa beslut, det finns många fler som står nära cyklisterna som tjäna mycker mer $$ än själva cyklisterna.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 14:46Ja, Bernard Tapie tjänade sina pengar på Adidas och Olympique Marseille.
Han mutade till sig diverse segrar i fotboll.
Sedan sponsrade han även ett litet cykelstall
Ja, Bernard Tapie tjänade sina pengar på Adidas och Olympique Marseille.
Han mutade till sig diverse segrar i fotboll.
Sedan sponsrade han även ett litet cykelstall
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 15:44Jag förstår inte!
Är det mer ok om 10 pers slår på en person tillsammans, än om en slår på en ?
Jag förstår inte!
Är det mer ok om 10 pers slår på en person tillsammans, än om en slår på en ?
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 16:44Visst är det så David, men vad f..n ska man göra med dem då?
Att de ska få tävla igen efter ett par år är rent löjeväckande.
Basso har ju redan ett kontrakt klart innan hans straff ens är avtjänat.
Vino är på gång tillbaka.
Hur många dopingtester genomgår
Visst är det så David, men vad f..n ska man göra med dem då?
Att de ska få tävla igen efter ett par år är rent löjeväckande.
Basso har ju redan ett kontrakt klart innan hans straff ens är avtjänat.
Vino är på gång tillbaka.
Hur många dopingtester genomgår
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 17:32Nu är det på g med fyra års avstängning enligt de nya Wadareglerna och Pat McQuaid har redan klargjort att cykel inför det med en gång.
Kohl förlorar en årslön och är inte så populär i Österrike..Jag berörs inte av att proffscyklister dopar sig. Jag utg
Nu är det på g med fyra års avstängning enligt de nya Wadareglerna och Pat McQuaid har redan klargjort att cykel inför det med en gång.
Kohl förlorar en årslön och är inte så populär i Österrike..
Jag berörs inte av att proffscyklister dopar sig. Jag utg
Quote from Lena O on 16 October 2008, 17:33"Det jag berörs av är att medelsvensson tror att det inte finns doping i lagsporterna..."
och du vet att medelsvensson tror det?
"Det jag berörs av är att medelsvensson tror att det inte finns doping i lagsporterna..."
och du vet att medelsvensson tror det?
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 17:35Jag har träffat många medelsvesson.
Jag har träffat många medelsvesson.