Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 13:49Det är säkert mycket konstrutivt att sitta på forumen på nätet och gnälla över dopade idrottsutövare. Proffsen har ju inget annat att göra än att söka rådgivning hos medelsvensson som spyr galla över sina spräckta illusioner.
Professionell idrott är even
Det är säkert mycket konstrutivt att sitta på forumen på nätet och gnälla över dopade idrottsutövare. Proffsen har ju inget annat att göra än att söka rådgivning hos medelsvensson som spyr galla över sina spräckta illusioner.
Professionell idrott är even
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:06Jag är också övertygad om att det har funnits och kommer att finnas dopade utövare i de flesta sporterna.
Men folk i allmänhet är så blåögda och tror att de inte existerar doping i alla "folkära" sporter så som fotboll, hockey m.m.
Förlängningen på det s
Jag är också övertygad om att det har funnits och kommer att finnas dopade utövare i de flesta sporterna.
Men folk i allmänhet är så blåögda och tror att de inte existerar doping i alla "folkära" sporter så som fotboll, hockey m.m.
Förlängningen på det s
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:20en nödvändig förutsättning för att dopningen inom cykel ska fortsätta är väl annars att fansen, media, sponsorerna och sist men inte minst cyklisterna trots dopningen fortsätter att gilla läget...
en nödvändig förutsättning för att dopningen inom cykel ska fortsätta är väl annars att fansen, media, sponsorerna och sist men inte minst cyklisterna trots dopningen fortsätter att gilla läget...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:35Det är ett fritt val att se på TV eller att köpa produkter från sponsorerna,
Det är få cykeltävlingar som har entreavgift och jag tror inte så många av de som förfasar sig här, är så ofta på cykeltävlingar som betalande åskådare.Tänk på att kontrollera
Det är ett fritt val att se på TV eller att köpa produkter från sponsorerna,
Det är få cykeltävlingar som har entreavgift och jag tror inte så många av de som förfasar sig här, är så ofta på cykeltävlingar som betalande åskådare.
Tänk på att kontrollera
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2008, 14:36Leif: Varför skrev du "inom cykel" och "cyklisterna" istf "inom sporten" och "utövarna"?
Leif: Varför skrev du "inom cykel" och "cyklisterna" istf "inom sporten" och "utövarna"?
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:43när jag skriver om cykel så skriver jag cykel och cyklister...
när jag skriver om cykel så skriver jag cykel och cyklister...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:45Christer, en hint: Trådrubriken handlar om en dopad cyklist... 😉
Christer, en hint: Trådrubriken handlar om en dopad cyklist... 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:49Sila mygg och svälja elefanter tycker David. Har du belägg för det?
Eller kanske är det helt enkelt så att "om man klipper gräset där det är högst", då syns resultatet tydligast...
Sila mygg och svälja elefanter tycker David. Har du belägg för det?
Eller kanske är det helt enkelt så att "om man klipper gräset där det är högst", då syns resultatet tydligast...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:52Det finns statistik över testverksamhet inom olika idrotter.
Det finns statistik över testverksamhet inom olika idrotter.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 14:55David
Vem är det som kastar sten nu? "stock car, dragracing, cykel, ishockey, fotboll, amerikansk fotboll, baseball, proffsboxning, pingis, skridsko"Jag undrar bara om du är lika possitiv till doping när du snackar med ungdomarna hemma i klubben?
David
Vem är det som kastar sten nu? "stock car, dragracing, cykel, ishockey, fotboll, amerikansk fotboll, baseball, proffsboxning, pingis, skridsko"
Jag undrar bara om du är lika possitiv till doping när du snackar med ungdomarna hemma i klubben?