Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ah det var ju en aspekt att ta hänsyn till... jag borde gå på ekonomin om jag agerar logiskt. 30 mil lät ju fruktansvärt lite! iofs lär det ju ändå vara x antal månader om jag bara använder dem på typ ett pass i veckan.. men ändå.

Förtydligande. De har gått 30 mil hittills och de är lite slitna men de kommer lätt att gå 100+. Mina Tangenter däremot kommer att gå minst 200.

aha, I see! Då var det inte så illa som jag befarade. Men o andra sidan känns det som att du har en betydligt högre veckomängd än mig så antalet mil kommer nog inte vara ett hinder för min del, då det skulle ta flera år att komma upp i 100 mil i dessa "an

Aldrig lätt att välja löparskor. Antar att man får gå mycket på den egna känslan samt vad man ska ha skorna till. Mängdsko eller intervall/snabbdistans. Har själv Kinvara, och tycker att det är en bra sko. Använder den dock enbart på gymmet som intervall

Jag undrar om yrkesutbildning och racingbanor anordnar gratis utrustning för studenter. Det kan innehålla skor, vatten, handdukar etc.
IOC Athlete MOOC resurser för college:
https://onlinemasters.ohio.edu/blog/what-skills-do-sports-coaches-need-to-be-suc

12