Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 21:09försvarställningen vidhålles: "handlar ju bara om en skillnad på några hundralappar"
Köp den för färre hundralappar, så blir MK nöjd.
försvarställningen vidhålles: "handlar ju bara om en skillnad på några hundralappar"
Köp den för färre hundralappar, så blir MK nöjd.
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 21:44En fråga om semantik. Tolkar jag "Jag skulle vilja påstå att den dyraste alltid är bäst" så är det i min värld ett allmänt påstående rörande _alla_ våtdräkter precis som att säga "ju dyrare desto bättre". Det var det påståendet jag vände mig emot eftersom
En fråga om semantik. Tolkar jag "Jag skulle vilja påstå att den dyraste alltid är bäst" så är det i min värld ett allmänt påstående rörande _alla_ våtdräkter precis som att säga "ju dyrare desto bättre". Det var det påståendet jag vände mig emot eftersom
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 22:19Skulle inte köpt trn, den är rätt tunn (2-2,5mm)
Det betyder att den är något svalare och framför allt sämre flytkraft och om man inte är en supersimmare tjänar man mycket på bra flytkraft i dräkten.
Skulle inte köpt trn, den är rätt tunn (2-2,5mm)
Det betyder att den är något svalare och framför allt sämre flytkraft och om man inte är en supersimmare tjänar man mycket på bra flytkraft i dräkten.
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 22:49Har köpt 4 dräkter de två senaste åren. Jag började med en Orca TRN. Var väldigt nöjd och hände med bra i vattnet. Dock växte jag ur den (blev mindre) så då strömmade det vatten genom den och jag blev kall och långsammare.
Bytte därför till en Orca Sonar
Har köpt 4 dräkter de två senaste åren. Jag började med en Orca TRN. Var väldigt nöjd och hände med bra i vattnet. Dock växte jag ur den (blev mindre) så då strömmade det vatten genom den och jag blev kall och långsammare.
Bytte därför till en Orca Sonar
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 23:03Nä Mattias, är ju proffs på.retorik så jag hävdar att det handlar om kontext, inte semantik. Med humor o leende. Hur mår du?
Nä Mattias, är ju proffs på.retorik så jag hävdar att det handlar om kontext, inte semantik. Med humor o leende. Hur mår du?
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 23:17Åh herregud... Internet när det är som allra bäst. Humor och leende hittar jag tyvärr inte. Inte några retorikproffs heller för den delen. Men jag får väl fortsätta leta.
Åh herregud... Internet när det är som allra bäst. Humor och leende hittar jag tyvärr inte. Inte några retorikproffs heller för den delen. Men jag får väl fortsätta leta.
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 23:33Du "angrep" ett uttryck i det jag skrev i en hast på en smartphone i flykten, du kommenterade inget annat. Onödigt. Du kunde påpekat annat eller hållit med. Och retorikproffs? Nä, efter retorikkarriär tar jag timeout o blir triathlonproffs. Vi ses. Jag är
Du "angrep" ett uttryck i det jag skrev i en hast på en smartphone i flykten, du kommenterade inget annat. Onödigt. Du kunde påpekat annat eller hållit med. Och retorikproffs? Nä, efter retorikkarriär tar jag timeout o blir triathlonproffs. Vi ses. Jag är
Quote from Funbeat user on 22 December 2014, 00:12Huruvida du skrev på en smartphone i flykten eller på något annat sätt är lite svårt att få fram av kontexten. Jag kommenterade helt enkelt ett påstående som du skrivit och hävdade lite annorlunda. Och det är väl att påpeka något annat och att kommentera?
Huruvida du skrev på en smartphone i flykten eller på något annat sätt är lite svårt att få fram av kontexten. Jag kommenterade helt enkelt ett påstående som du skrivit och hävdade lite annorlunda. Och det är väl att påpeka något annat och att kommentera?
Quote from Funbeat user on 22 December 2014, 11:28Jag har själv ingen erfarenhet av Orca men de brukar landa ganska bra i tester. Har själv haft 2 Blue Seventy, fast billigare modell än den du tittar på (jag har Sprint). De har varit bra båda två, och varit mig behjälplig från när jag mest bröstsimmade f
Jag har själv ingen erfarenhet av Orca men de brukar landa ganska bra i tester. Har själv haft 2 Blue Seventy, fast billigare modell än den du tittar på (jag har Sprint). De har varit bra båda två, och varit mig behjälplig från när jag mest bröstsimmade f