Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 18:24Lioa: Ställ frågan i orienteringsforumet ang Inov-8 och vilka tjejer som använder dessa. Siffran efter skomärket på Inov-8 anger vikten på skon i gram. Så X-talon 212 väger alltså 212 gram. Lättare än mina Asics 2140.......
Du borde få bättre napp där.
Lioa: Ställ frågan i orienteringsforumet ang Inov-8 och vilka tjejer som använder dessa. Siffran efter skomärket på Inov-8 anger vikten på skon i gram. Så X-talon 212 väger alltså 212 gram. Lättare än mina Asics 2140.......
Du borde få bättre napp där.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 18:49De där x-Taloon står ju att det är Unisex modell
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38130&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1
De där x-Taloon står ju att det är Unisex modell
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38130&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:30En annan sko när vi pratar OL, är Icebug. De har en ny OL-sko som även finns utan metalldobb.
Jag har 26cm på vänster fot (25,7 höger) och jag tyckte den modellen var väldigt smal. Finns i dam-modell. Men den är lätt, den har ingen direkt uppbyggnad, avs
En annan sko när vi pratar OL, är Icebug. De har en ny OL-sko som även finns utan metalldobb.
Jag har 26cm på vänster fot (25,7 höger) och jag tyckte den modellen var väldigt smal. Finns i dam-modell. Men den är lätt, den har ingen direkt uppbyggnad, avs
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:43Tack 🙂
Jag vill ha dem båda två men storlekarna är förvirrande. mina 26,5 cm fötter brukar passa i 42 or. Mina nike säger att de är 26,5 och st US9,5, Euro 41 och UK 7,0.
Ska definitivt titta på dessa så fort jag tar mig till en storstad.
Icebuggen där
Tack 🙂
Jag vill ha dem båda två men storlekarna är förvirrande. mina 26,5 cm fötter brukar passa i 42 or. Mina nike säger att de är 26,5 och st US9,5, Euro 41 och UK 7,0.
Ska definitivt titta på dessa så fort jag tar mig till en storstad.
Icebuggen där
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 19:52Mina Inov-8 mudclaw har följande siffror:
26.5 cm
42.5
8.5 UK
9.5 US M
11 US WSå jag antar att dina 42 motsvarar 8 UK resp 9 US M.
Mina Inov-8 mudclaw har följande siffror:
26.5 cm
42.5
8.5 UK
9.5 US M
11 US W
Så jag antar att dina 42 motsvarar 8 UK resp 9 US M.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 20:51Nya Intersport hade de flesta dammodeller i 40,5 och lägre. Prövade ett par new balance som var rätt storlek men gillade de inte, samma med ett par adidas, för tunga.
De sa att större storlekar hade efterfrågats men var slut hos nike.Så var ganska sur n
Nya Intersport hade de flesta dammodeller i 40,5 och lägre. Prövade ett par new balance som var rätt storlek men gillade de inte, samma med ett par adidas, för tunga.
De sa att större storlekar hade efterfrågats men var slut hos nike.
Så var ganska sur n
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 21:08Blir nog bra.:-)
Salomon har ju normalt smal läst jämfört med andra. Gillar quicklace-snörningen, har ett par vanliga salomon med detta.
Blir nog bra.:-)
Salomon har ju normalt smal läst jämfört med andra. Gillar quicklace-snörningen, har ett par vanliga salomon med detta.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 21:14Jag gillar märket, har ett par vanliga som fallit isär efter långa promenader, aldrig fått ont i fötterna. Var ovanligt smala för herrmodell och jag älskar störningstypen med.
Jag gillar märket, har ett par vanliga som fallit isär efter långa promenader, aldrig fått ont i fötterna. Var ovanligt smala för herrmodell och jag älskar störningstypen med.
Quote from Elias Engqvist on 26 March 2010, 09:36Jag kan berätta att jag just fått ett paket med ett par Nike Free 3.0 - fast det finns risk att det är kopior. Dom ser iaf helt äkta ut och känns bra. Ska ev. ut o springa med dom idag så får vi se.
Dom kostade iaf med frakt (som tog 20 dagar!) 495:- ($6
Jag kan berätta att jag just fått ett paket med ett par Nike Free 3.0 - fast det finns risk att det är kopior. Dom ser iaf helt äkta ut och känns bra. Ska ev. ut o springa med dom idag så får vi se.
Dom kostade iaf med frakt (som tog 20 dagar!) 495:- ($6
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 08:25Ok mina salomon invigda.
Kom mer nysnö än jag trodde igår så pulsade genom ½-1m snö på många ställen och kom på den geniala iden att springa över isen.
ca 30m ut så sa det PLUMS.Norrbottniskt vårtecken: ½m snö som täcker 1 dm vatten över isen.
Imponera
Ok mina salomon invigda.
Kom mer nysnö än jag trodde igår så pulsade genom ½-1m snö på många ställen och kom på den geniala iden att springa över isen.
ca 30m ut så sa det PLUMS.
Norrbottniskt vårtecken: ½m snö som täcker 1 dm vatten över isen.
Imponera