Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:05På Wiggle kan du fram till onsdag (27/4) använda dig av koden SPRING15 som ger dig 15% rabatt.
På Startfitness är det 20% på ett gäng Nike skor över påskhelgen. Gå in på Startfitness så ser du vilka skor det står "Reduced" på.
Har du inte handlat tidiga
På Wiggle kan du fram till onsdag (27/4) använda dig av koden SPRING15 som ger dig 15% rabatt.
På Startfitness är det 20% på ett gäng Nike skor över påskhelgen. Gå in på Startfitness så ser du vilka skor det står "Reduced" på.
Har du inte handlat tidiga
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 08:58Och i butiksvärlden har de också rejäla sommarreor. Jag köpte ett par lunarracer för 599 på Stadium Barkarby. Hela skoväggen var rejält nedsatt. Inte bara utvalda modeller, utan hela väggen. Kanske åker jag dit idag igen för ett par adidas också.
Och i butiksvärlden har de också rejäla sommarreor. Jag köpte ett par lunarracer för 599 på Stadium Barkarby. Hela skoväggen var rejält nedsatt. Inte bara utvalda modeller, utan hela väggen. Kanske åker jag dit idag igen för ett par adidas också.
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2011, 12:04Vad ska man med en vägg till?
Vad ska man med en vägg till?
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 12:36Neej, väggen vill man inte springa in i. 😀
Neej, väggen vill man inte springa in i. 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 12:58Den var ju nedsatt, så förmodligen kan man hoppa över den.
Den var ju nedsatt, så förmodligen kan man hoppa över den.
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2011, 14:10Just det Illbatting!
Just det Illbatting!