Quote from Guest on 24 August 2011, 19:47Hej
Jag handlade cykel med lite kringutrustning på wiggle.co.uk i fredags för en summa av £941.60 (inklusive korrigering för svensk moms och frakt) som reserverades på mitt konto samma dag. På söndag reserverade de också £1012.66 som de igår tisdag också
Hej
Jag handlade cykel med lite kringutrustning på wiggle.co.uk i fredags för en summa av £941.60 (inklusive korrigering för svensk moms och frakt) som reserverades på mitt konto samma dag. På söndag reserverade de också £1012.66 som de igår tisdag också
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:57Aldrig! Har handlat från Wiggle 7-10 gånger någonting och det har aldrig diffat mellan det jag godkänner och det som reserveras på mitt konto! Är du säker på att båda reservationerna är från Wiggle?
Aldrig! Har handlat från Wiggle 7-10 gånger någonting och det har aldrig diffat mellan det jag godkänner och det som reserveras på mitt konto! Är du säker på att båda reservationerna är från Wiggle?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:07Jag har inte haft några problem med dem.
Jag har inte haft några problem med dem.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:09Jag är säker. Jag har kollat med banken och båda reservationerna är från wiggle. Den första är på det korrekt beloppet och den andra är £71.06 för hög. Den senare har de även dragit. Troligen släpper de reservationen på det första beloppet enligt banken.
Jag är säker. Jag har kollat med banken och båda reservationerna är från wiggle. Den första är på det korrekt beloppet och den andra är £71.06 för hög. Den senare har de även dragit. Troligen släpper de reservationen på det första beloppet enligt banken.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:15Jag tror nog att det är något tillfälligt, jag har inte fått intrycket av att Wiggle är företaget som lurar folk eller inte är samarbetsvilliga när det blir fel! 🙂
Jag tror nog att det är något tillfälligt, jag har inte fått intrycket av att Wiggle är företaget som lurar folk eller inte är samarbetsvilliga när det blir fel! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:15Är det inte svensk moms som du sedan får upp?
Är det inte svensk moms som du sedan får upp?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:19Jag tror nog inte att VISA skulle ställa till problem om det måste gå så långt. Man vill dock helst att allt skall gå smidigt då man handlar över nätet 🙂 Det känns tryggt att många andra har goda erfarenheter så det borde ordna sig!
Jag tror nog inte att VISA skulle ställa till problem om det måste gå så långt. Man vill dock helst att allt skall gå smidigt då man handlar över nätet 🙂 Det känns tryggt att många andra har goda erfarenheter så det borde ordna sig!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 23:09Jag har köpt två cyklar av dem utan problem. Har dessutom varit i kontakt med deras customer service ett par gånger och har knappast bättre erfarenhet av någon annan firma. Du kan vara lugn. Har nåt blivit galet lär de lösa det.
Jag har köpt två cyklar av dem utan problem. Har dessutom varit i kontakt med deras customer service ett par gånger och har knappast bättre erfarenhet av någon annan firma. Du kan vara lugn. Har nåt blivit galet lär de lösa det.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 05:32Inte haft några probs med wiggle när man handlat därifrån.
Dessutom så har dom inte dragit förrens ordern är klar och dom skickat cykeln/prylarna.
Är du helt säker på att du inte beställt nåt 2ggr eller av misstag köpt nåt som som du trodde du la i wishli
Inte haft några probs med wiggle när man handlat därifrån.
Dessutom så har dom inte dragit förrens ordern är klar och dom skickat cykeln/prylarna.
Är du helt säker på att du inte beställt nåt 2ggr eller av misstag köpt nåt som som du trodde du la i wishli
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 06:34Aldrig några problem med Wiggle,handlat till o från där i flera år.
Aldrig några problem med Wiggle,handlat till o från där i flera år.