Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBetalningsproblem med Wiggle?
You need to log in to create posts and topics.

Det va snyggt av dom 🙂

Många har problem med att räkna procent. Har haft flera samtal med kundtjänster i tyska butiker då de korrigerat priset manuellt då jag använt deras prisgaranti.
För att räkna fram svensk moms så lägger de på 6% på priset inklusive tysk moms i tron att de

Nej, jag tror att det har haft ett helt annat fel. De har korrekt korrigerat engelsk moms på 20% till svensk moms med ett pålägg på 4.2% sedan har de lagt på ytterligare ca 7.5% så jag tror helt enkelt att det har varit någon form av systemfel. Jag har i

Köpte ett par skor av dem för två veckor sedan och pröjsade extra för snabb frakt (inför en tävling). De har inte kommit ännu och med kontakt med kundtjänst föreslog det att jag skulle prata med mina grannar (skorna kan ha kommit fel).

Även solen har si

Köpte några småsaker med normal frakt 4-7 dagar. Tog tre veckor, men prylarna kom. Orkade inte svara på deras "nöjd-kund?-enkät".

Har beställt från dem några gånger nu i somras.
Normalt räknar jag med 7-8 arbetsdagar frö att få grejorna, men den senast beställdes i torsdags och kom idag, inte mer än 4 arbetsdagar 🙂
Fast höjdarbeställningen var när de inte skickade grejorna till Sv