Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBetalningsproblem med Wiggle?
You need to log in to create posts and topics.

Samma här, har handlat ett tiotal gånger där under de senaste tre åren. Aldrig några problem. Rätt grejer till rätt pris, snabbt levererat. (t+) Ingen kontakt med deras kundtjänst har behövts.

Jag är het säker på att jag bara har handlat en gång (de har dessutom inte "tagit" de korrekta pengarna från den 19/8 bara reserverat dem, de har bara "tagit" den högre felaktiga summan). Jag kan dessutom summera ihop artiklarna (inkl frakt) på min order

Wiggle är en av de få internetbutiker som aldrig krånglat.

Ring dem!
Har handlat flera ggr från Wiggle och det har alltid fungerat bra.

Nu så verkar det i stort sett ordna upp sig. Efter diverse kontakter så betalar de tillbaks £65.50. Varför de inte har satt in £71.06 har jag dock ännu inte förstått. Så efter detta är den ekonomiska skillnaden liten, men dock mycket märklig. De skyllde p

Du har betalat i svensk valuta och får betala med kursändringar?

Jag tycker att Wiggles Internetsite blivit så jäkla slö. Möjligen är den i tråden aktuella betalningshistorien och långsamheten på Internet ett tecken på växtvärk, att de blivit för stora på kort tid m.a.p. kapaciteten och att liknande problem kommer bli

Jag betalar alltid i lokal valuta, dvs GBP i det här fallet. Pengamässigt är jag ok med det hela, principiellt tycker jag det är ganska osmidigt av dem. Dessutom kan jag tycka att det är ett ganska allvarligt problem om deras faktureringssystem fakturerar

Wiggle har jag också handlat ifrån flera ggr. Aldrig några problem och snabbt går det. RIng och prata med dem så får du säkert en förklaring. Extrasumman kanske hänger ihop med att det är en större artikel?! För att lösa problem och frågor är det alltid b

Nu har de reglerat de sista punden så nu är vi plus minus noll! Jag fick dessutom en voucher på £20 för nästa köp så de var snyggt gjort av dem. Förtroendet är åter 🙂