Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonBig day träning
You need to log in to create posts and topics.

12

Om jag läser rätt mellan raderna så är löpning lite din svaghet och i så fall tror jag du ska vara lite försiktig med att springa för mycket med trötta ben! Visst är det bra att testa att springa efter man har cyklat ibland för att man ska vara beredd på

Tack för allt feedback

Det stämmer löpning är min sämste moment men jag jobba på det. Jag tror mina tränings siffor är spegelvänt vad de flesta av ni andra har ca siffor för 2012

Simning 430km
Cykel 3000km
Löpning 120km upp från 30 under hela 2011 😉

Det bästa med big day på det sätt ni beskriver- sim, cykel, löp - är ju att det är kul som fasen. En halv dag får man pyssla med något som bland det roligaste man vet. Men jag håller med, om du intenhar stabil löpning på,8 km tycker jag inte du ska pusha

Sprang 8.5km på 50min idag ingen problem att orka. Jag bara gick ut lite långsamare och försökte att behålla det.

En sak som är lite missvisande med min träning är att jag har gått 600km på ca 8:15-8:30min/km allt från 5km till 11km rundor 4-5 dagar/veck

oj jag körde lite bakvänt igår
70 min cykling ( inkl kort jogg) sen hemma, efter en stund 10 km löpning ( insåg att paus emellan gjorde mer ont än nytta) sen efteråt 30 min OW sim.
simning gick bra 🙂

Låter bra att få till sim cykle & löpning i den ord

12