Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Har nån kunnat se sin bild från Tjejmilen?
Har kollat flera gånger men jag finns inte med 🙁 skriver in mitt efternamn sen numret på bröstlappen.
Har jag fattat fel (#) eller?

Står att bilderna ska ligga uppe hos http://www.marathonfoto.com tre dagar efter lo

Du kanske har kommit helt fel "vinkel" vid alla fototillfällen så att inte (hela) nummerlappen syns, och att de därmed inte kunnat identifiera dig? Det skulle vara maximal otur dock, men en teori!

Jag var precis inne och kollade en kompis som sprang, det fanns 12 bilder på henne. Överst på samma sida stod "Kopplingsstatus: 71% utförd" samt
"Vi håller fortfarande på att identifiera bilder från loppet."

Ok. Inte kört än då...
Hoppas dom identifierat alla nösta vecka.

Skrev ni in namn+lappnr el vad?

Hm..hoppet kvar alltså(t+)

Man väljer först lopp i rullisten, därefter anger man efternamn och startnummer. Bilderna är gissningsvis 6 x 4-5 cm, de var inte klickbara (dvs gick inte att förstora). Du kanske känner nån annan som var med som du kan testa på. Jag kan förstå att det ka

Aha, jag har undrat varför jag inte fått ngt mejl om att bilderna är klara, men de har alltså fortfarande inte koll på alla bilder de tagit. Jaja det fanns några stycken redan, kanske blir fler?
Var står priserna förresten?

Jag har heller inte fått nåt mail, men bilderna finns där!

Och....svinadyrt ligger priserna i.

Lingling - klicka på BUY så får du olika bildalternativ med priser.

Aha, det har jag inte vågat när det står 0 kr 😉

Miss Flugvikt: Bilderna blir klickbara och går att förstora när du har tryckt på "Buy".

12