Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 15:08Ja just det. Inget farligt 🙂
Ja just det. Inget farligt 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 16:01Nu har mejlet om att de är klara kommit.
Nu har mejlet om att de är klara kommit.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 03:00Jag har också fått mail men hade bara en bild från före loppet ..... konstigt ..... ändå såg jag att de stog och fotade strax före Djurgårdsbron.
BILD:www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=5461488
Jag har också fått mail men hade bara en bild från före loppet ..... konstigt ..... ändå såg jag att de stog och fotade strax före Djurgårdsbron.
BILD:www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=5461488
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 23:09Såg oxå att de stod å fotade före Djurgårdsbron men inga foton... konstigt. Har kollat på oidentifierade bilder oxå men inget där. Köper väl fotot där jag ser ut att promenera, första ggn jag är med så kul med ett fotominne. Är jag överdrivet försiktig om
Såg oxå att de stod å fotade före Djurgårdsbron men inga foton... konstigt. Har kollat på oidentifierade bilder oxå men inget där. Köper väl fotot där jag ser ut att promenera, första ggn jag är med så kul med ett fotominne. Är jag överdrivet försiktig om
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:24Har du 1 385 000:- på kortet så skit i att uppge numret.....Har du + 7 500:- på kortet så ersätter ju banken å då kan du lungt berätta tom ditt skonummer typ.;)
Har du 1 385 000:- på kortet så skit i att uppge numret.....Har du + 7 500:- på kortet så ersätter ju banken å då kan du lungt berätta tom ditt skonummer typ.;)