Quote from Guest on 5 September 2009, 15:39Har nån kunnat se sin bild från Tjejmilen?
Har kollat flera gånger men jag finns inte med 🙁 skriver in mitt efternamn sen numret på bröstlappen.
Har jag fattat fel (#) eller?Står att bilderna ska ligga uppe hos www.marathonfoto.com tre dagar efter lo
Har nån kunnat se sin bild från Tjejmilen?
Har kollat flera gånger men jag finns inte med 🙁 skriver in mitt efternamn sen numret på bröstlappen.
Har jag fattat fel (#) eller?
Står att bilderna ska ligga uppe hos http://www.marathonfoto.com tre dagar efter lo
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:49Du kanske har kommit helt fel "vinkel" vid alla fototillfällen så att inte (hela) nummerlappen syns, och att de därmed inte kunnat identifiera dig? Det skulle vara maximal otur dock, men en teori!
Du kanske har kommit helt fel "vinkel" vid alla fototillfällen så att inte (hela) nummerlappen syns, och att de därmed inte kunnat identifiera dig? Det skulle vara maximal otur dock, men en teori!
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:50Jag var precis inne och kollade en kompis som sprang, det fanns 12 bilder på henne. Överst på samma sida stod "Kopplingsstatus: 71% utförd" samt
"Vi håller fortfarande på att identifiera bilder från loppet."
Jag var precis inne och kollade en kompis som sprang, det fanns 12 bilder på henne. Överst på samma sida stod "Kopplingsstatus: 71% utförd" samt
"Vi håller fortfarande på att identifiera bilder från loppet."
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:41Ok. Inte kört än då...
Hoppas dom identifierat alla nösta vecka.Skrev ni in namn+lappnr el vad?
Hm..hoppet kvar alltså(t+)
Ok. Inte kört än då...
Hoppas dom identifierat alla nösta vecka.
Skrev ni in namn+lappnr el vad?
Hm..hoppet kvar alltså(t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 22:06Man väljer först lopp i rullisten, därefter anger man efternamn och startnummer. Bilderna är gissningsvis 6 x 4-5 cm, de var inte klickbara (dvs gick inte att förstora). Du kanske känner nån annan som var med som du kan testa på. Jag kan förstå att det ka
Man väljer först lopp i rullisten, därefter anger man efternamn och startnummer. Bilderna är gissningsvis 6 x 4-5 cm, de var inte klickbara (dvs gick inte att förstora). Du kanske känner nån annan som var med som du kan testa på. Jag kan förstå att det ka
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 10:47Aha, jag har undrat varför jag inte fått ngt mejl om att bilderna är klara, men de har alltså fortfarande inte koll på alla bilder de tagit. Jaja det fanns några stycken redan, kanske blir fler?
Var står priserna förresten?
Aha, jag har undrat varför jag inte fått ngt mejl om att bilderna är klara, men de har alltså fortfarande inte koll på alla bilder de tagit. Jaja det fanns några stycken redan, kanske blir fler?
Var står priserna förresten?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:10Jag har heller inte fått nåt mail, men bilderna finns där!
Och....svinadyrt ligger priserna i.
Jag har heller inte fått nåt mail, men bilderna finns där!
Och....svinadyrt ligger priserna i.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:23Lingling - klicka på BUY så får du olika bildalternativ med priser.
Lingling - klicka på BUY så får du olika bildalternativ med priser.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 07:18Aha, det har jag inte vågat när det står 0 kr 😉
Aha, det har jag inte vågat när det står 0 kr 😉
Quote from Susan Hartley on 8 September 2009, 09:07Miss Flugvikt: Bilderna blir klickbara och går att förstora när du har tryckt på "Buy".
Miss Flugvikt: Bilderna blir klickbara och går att förstora när du har tryckt på "Buy".