Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBillig karbon eller dyr alu?
You need to log in to create posts and topics.

Henric: Du kanske ska överväga ett besök hos Göran på Cykelmagneten i Falkenberg. Han har en hel del trevligt till mycket konkurrenskraftiga priser och kundbemötandet är "top notch". 🙂

Efterfrågan på Cervelo har drivit upp priserna och man betalar extra för märket. Scott har tydligen bantat priserna till 2010, så där finns det bra deals

på Bikebusters danska sida finns det bättre priser på Scott

http://www.bikebuster.dk/detaljer/12032

@Fredrik: Ja, det får nog bli en tur dit också. Så fort vårsolen börjar värma lite lockar kusten.

@Valentin: Ser klart intressanta ut båda två. Det är nästan ännu smidigare för mig att ta mig till Kph, och det brukar det alltid bli en eller två vårturer av. Tackar!

Snart är det Ban-VM i Ballerup.

jaha?

Tycker Cervelon är prisvärd för det är ingen dålig ram....

Ska du dessutom köra triathlon så är ju den ramen perfekt, vänd på sadelstolpen och på med tempobågar bara.

Om du är novis bör du köpa hos en riktig racerhandlare (typ CykelCity) så dom måttar d

Oh, great! Jag som hade sorterat ner det till en Focus Cayo eller den där Columbusen. 😀

Men återigen, det får nog bli en tur till cykelcity. Lokale cykelhandlarn skulle få hem ett par Focus snart också, så då kan jag testa dem med. Crescenten hade han

Om man ska handla privat, när torde vara bästa tiden att leta aktivt? Nu framåt våren, när folk byter upp sig, eller post-VR när alla rookies tröttnat på rövskav? 🙂

Eftersäsong är väl lite som med MC, billigast om hösten.