Quote from ellen olsson on 26 January 2010, 15:52Henric: Du kanske ska överväga ett besök hos Göran på Cykelmagneten i Falkenberg. Han har en hel del trevligt till mycket konkurrenskraftiga priser och kundbemötandet är "top notch". 🙂
Henric: Du kanske ska överväga ett besök hos Göran på Cykelmagneten i Falkenberg. Han har en hel del trevligt till mycket konkurrenskraftiga priser och kundbemötandet är "top notch". 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 15:55Efterfrågan på Cervelo har drivit upp priserna och man betalar extra för märket. Scott har tydligen bantat priserna till 2010, så där finns det bra deals
på Bikebusters danska sida finns det bättre priser på Scott
http://www.bikebuster.dk/detaljer/12032
Efterfrågan på Cervelo har drivit upp priserna och man betalar extra för märket. Scott har tydligen bantat priserna till 2010, så där finns det bra deals
på Bikebusters danska sida finns det bättre priser på Scott
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:15@Fredrik: Ja, det får nog bli en tur dit också. Så fort vårsolen börjar värma lite lockar kusten.
@Fredrik: Ja, det får nog bli en tur dit också. Så fort vårsolen börjar värma lite lockar kusten.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:18@Valentin: Ser klart intressanta ut båda två. Det är nästan ännu smidigare för mig att ta mig till Kph, och det brukar det alltid bli en eller två vårturer av. Tackar!
@Valentin: Ser klart intressanta ut båda två. Det är nästan ännu smidigare för mig att ta mig till Kph, och det brukar det alltid bli en eller två vårturer av. Tackar!
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 17:25Snart är det Ban-VM i Ballerup.
Snart är det Ban-VM i Ballerup.
Quote from j sollerman on 26 January 2010, 17:34jaha?
jaha?
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 18:45Tycker Cervelon är prisvärd för det är ingen dålig ram....
Ska du dessutom köra triathlon så är ju den ramen perfekt, vänd på sadelstolpen och på med tempobågar bara.
Om du är novis bör du köpa hos en riktig racerhandlare (typ CykelCity) så dom måttar d
Tycker Cervelon är prisvärd för det är ingen dålig ram....
Ska du dessutom köra triathlon så är ju den ramen perfekt, vänd på sadelstolpen och på med tempobågar bara.
Om du är novis bör du köpa hos en riktig racerhandlare (typ CykelCity) så dom måttar d
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 21:44Oh, great! Jag som hade sorterat ner det till en Focus Cayo eller den där Columbusen. 😀
Men återigen, det får nog bli en tur till cykelcity. Lokale cykelhandlarn skulle få hem ett par Focus snart också, så då kan jag testa dem med. Crescenten hade han
Oh, great! Jag som hade sorterat ner det till en Focus Cayo eller den där Columbusen. 😀
Men återigen, det får nog bli en tur till cykelcity. Lokale cykelhandlarn skulle få hem ett par Focus snart också, så då kan jag testa dem med. Crescenten hade han
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 15:54Om man ska handla privat, när torde vara bästa tiden att leta aktivt? Nu framåt våren, när folk byter upp sig, eller post-VR när alla rookies tröttnat på rövskav? 🙂
Om man ska handla privat, när torde vara bästa tiden att leta aktivt? Nu framåt våren, när folk byter upp sig, eller post-VR när alla rookies tröttnat på rövskav? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 16:01Eftersäsong är väl lite som med MC, billigast om hösten.
Eftersäsong är väl lite som med MC, billigast om hösten.