Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej Linnex sr.

Jag har alltid kört med Shimano tills förra året då gick jag över till Campa och jag tycker att campagnolon tilltalar mig mer. Jag upplever den mer "distinkt" iofs har jag "Record" och då ska man kunna ställa höga krav på gruppen tycker ja

Jannike - Jag tycker du skall köpa dig ett riktigt träningsredskap i form av en racer direkt istället för en hybrid. Jag gjorde misstaget att köpa en(Ultra Pro) och jag hade betydligt lägre målsättningar än vad du har. Var ute efter en pendlarhoj som jag

Haller med Andreas, bocktyre ar riktigt nice, aven vid langpendling! Om du bara vill ah en cykel, kop en cyclocross sa pallar den bade pendling och racerfarter. Grova dack pa vintern, racerdack pa landsvag, blir man serios sa uppgraderar man med ett par h

Hehe, men du hade skramlat ihop en hel del uttryck!

Om du inte redan hittat vad cyclocross är så kan jag säga att de utmärker sig på att det går att få dit lite grövre däck, de har öppna bromsar så att det inte skall samlas/fastna lera(gå att få dit stör

... och fordelen med en cyclocross om man vill bade kora landsvag OCH pendla med en cykel ar lite battre robusthet och just mojligheten att fa dit storre dack, sa att man inte behover oroa sig for minsta trottoarkant... Samt mojlighet till battre bromsar,

P.E - Nja... jag är inte villig att betala mer än nödvändigt för instegscykel till en 12-åring innan jag vet hans intresse. Det räcker att han upplever den som rolig. Den dag när/om han visar rätt intresse så är det ett annat läge.
Hans 24" racer har gått

Hej Linnex Sr.

Nej det har du rätt i. Man vill kanske inte plöja ner allt för mycket pengar i början. Och många klubbar "lånar" ut cyklar till de allra yngsta. Men när/om han fastnar i cykelträsket, ja då är det bara att köra på.

Vänligen P.

Hej Silva.

Vi kanske stod och dräglade brevid varandra på mässan. Men varför ler jag när du "rekomenderar jag.. tadaaaa
http://www.orbea-usa.com/fly.aspx?mid=a200&layout=viewproduct&taxid=524 "
Och då kommer en DIVA Upp?

Om jag vinner storkovan på lotto

P.E. Jag vill ha en LOOK 496:a med Campagnolo Record och Zipp 808 eller deras nya 108? mm!

*forsera terräng-hinder*..???.... jag hoppas jag ska slippa forcera terräng-hinder i min nya karriär som cyklissa!... de enda hinder skulle i så fall vara de trottoarkanter jag faktiskt tvingas passera på väg till jobbet och då skrev ju Marcus något om at