Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Per.

En gång, är ingen gång. Två gånger en gång gång: Och tre gånger en vana.

Men snart Per, snart.

Vänligen

P.

När jag är i humormode så kan jag vara hur fördomsfull som helst. Det värsta är att historien är sann, med tillägget att jag bättrat på den lite vad gäller antal semestrar så det ska bli en god story.

Men jag har faktiskt köpt nåt annat också på Biltema

P.E
Som gammal alkis är jag snabbare än de flesta på att lägga mig till med nya vanor (H)

Hej Per.

Ja, om man har "detta anlag", så kan tom "en gång" vara en god grogrund för att få en vana. Och som du skriver två, kan mycket väl vara det då.

Vänligen

P:

Har barends från Biltema på pendlarhojen. Tror det är samma modell som de silvriga. De har hållt i ca 600 mil. Kanske inte så mycket att hålla i handen om man kör i skogen men barends på en MTB är tydligen helt ute..

Vad kan hända med ett par stålpinnar ... Nu vet jag inget om de där, de kan vara bra, de kanske inte är det, jag är fullt nöjd med större delen av min verktygssamling från Biltema.
men om de t ex är rör av för tunn/vek plåt så, en smäll och så viker de s

Det blir en trevlig balansövning om de lossnar när du står och bänder dig uppför en backe.
Det är då de används!

Happy har en läsvärd tråd för de som funderar på cykeldelar och verktyg från Biltema, Clas i Sjön, Coop Forum och liknande:
http://happymtb.org/forum/lasvart/out.php?s=233

I o f inte tjejvättern men ändå frågan om instegscykel.

Vilken ågren jag har att välja till grabben.

Kan inte det där med campa vs shimano.

Vad hade ni valt till er eventuella knatte på 12-13 år.

Tiagra/105 compakt eller xenon trippel.

Hur är egentli

Jag har kört fyra år med sora och det har väl funkat rätt så bra!
Sen upptäckte jag vilken skillnad det var när jag köpte upp mej några snäpp, men som instegscykel var det helt ok!

Dessutom har cykeln rullat som lånehoj i år och jag har då inte hört nå