Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 18:38....fast vad kan gå fel med ett par stålpinnar.....?
....fast vad kan gå fel med ett par stålpinnar.....?
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 18:40Dåligt gängad?
Dåligt gängad?
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 18:43Ser inga gängor på dem...
Ser inga gängor på dem...
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 18:45Hur får man fast dem om det inte finns någon skruv?
Hur får man fast dem om det inte finns någon skruv?
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 18:56..ja, det förstås... 😀
..ja, det förstås... 😀
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 19:18Visst finns det mkt skit på Biltema.
Men att döma ut hela sortimentet pga de dåliga exemplaren är väl lika intelligent som att döma ut alla amerikaner pga av president Bush (eller ngn annan politiskt korrekt liknelse)
Det finns dessutom många saker på B
Visst finns det mkt skit på Biltema.
Men att döma ut hela sortimentet pga de dåliga exemplaren är väl lika intelligent som att döma ut alla amerikaner pga av president Bush (eller ngn annan politiskt korrekt liknelse)
Det finns dessutom många saker på B
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 19:20..där har vi en som HAR fått betalt! 😉
..där har vi en som HAR fått betalt! 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 19:23Jag kan repetera:
Billigt i inköp, men inte alltid av tillförlitlig kvalite.
Det kan kosta dyrt.
Nyckelord! inte alltid. . . .
Jag kan repetera:
Billigt i inköp, men inte alltid av tillförlitlig kvalite.
Det kan kosta dyrt.
Nyckelord! inte alltid. . . .
Quote from Berit Bengtson on 3 November 2007, 19:45David:
Instämmer helt!
David:
Instämmer helt!
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2007, 21:33Ibland kan jag inte annat än instämma med David. Att andra affärer också säljer samma skit som Biltema gör ju inte Biltema bättre utan visar bara på att man inte alltid får fullgod kvalite i den sk fackhandeln.
Så om jag skulle köpa Barends skulle jag no
Ibland kan jag inte annat än instämma med David. Att andra affärer också säljer samma skit som Biltema gör ju inte Biltema bättre utan visar bara på att man inte alltid får fullgod kvalite i den sk fackhandeln.
Så om jag skulle köpa Barends skulle jag no