Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 22:18Tycker att det där är rätt orättvist, det finns visst bra grejer på Biltema. Jag kommer kolla efter mina barends där, tror inte att de är sämre är nån annan stans. Billigt är också en kvalitet!
Tycker att det där är rätt orättvist, det finns visst bra grejer på Biltema. Jag kommer kolla efter mina barends där, tror inte att de är sämre är nån annan stans. Billigt är också en kvalitet!
Quote from Jan Lundquist on 3 November 2007, 23:02> Varje semester köper jag ett ihopfällbart campingbord på Biltema. Det brukar hålla exakt en hel semester. Sista dagen sätter jag mig lite oförsiktigt så ryker det all världens väg. Reklamerar bordet och får pengarna tillbaka. Behöver inte ens vinterföra
> Varje semester köper jag ett ihopfällbart campingbord på Biltema. Det brukar hålla exakt en hel semester. Sista dagen sätter jag mig lite oförsiktigt så ryker det all världens väg. Reklamerar bordet och får pengarna tillbaka. Behöver inte ens vinterföra
Quote from Fredrik Närenfors on 3 November 2007, 23:19Att jag sätter mig oförsiktigt innebär alltså att jag inte sätter mig försiktigt vilket jag gjort hela semestern så det inte ska gå sönder i förtid. Dvs ganska normalt. Inte alls speciellt fult.
Att jag sätter mig oförsiktigt innebär alltså att jag inte sätter mig försiktigt vilket jag gjort hela semestern så det inte ska gå sönder i förtid. Dvs ganska normalt. Inte alls speciellt fult.
Quote from j sollerman on 3 November 2007, 23:59"Ibland kan jag inte annat än instämma med David."
Per, den satt långt inne? 😉
"Ibland kan jag inte annat än instämma med David."
Per, den satt långt inne? 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 4 November 2007, 00:07Det har hänt en gång förr (H)
Det har hänt en gång förr (H)
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 07:09Ibland kan en blind höna hitta ett korn.
Ibland kan en blind höna hitta ett korn.
Quote from Fredrik Närenfors on 4 November 2007, 13:24Bli inte mallig nu David.
Bli inte mallig nu David.
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 14:21Jag tänkte snarare på dig. Det måste vara underbart att ha rätt som omväxling.
Jag tänkte snarare på dig. Det måste vara underbart att ha rätt som omväxling.
Quote from Fredrik Närenfors on 4 November 2007, 14:26Vadå omväxling. Jag har ju haft rätt två gånger nu. Det kallar jag början till en vana. Det är bara du passar dig.
Vadå omväxling. Jag har ju haft rätt två gånger nu. Det kallar jag början till en vana. Det är bara du passar dig.
Quote from Berit Bengtson on 4 November 2007, 14:27Per Elmsäter skrev:
> Så om jag skulle köpa Barends skulle jag nog satsa på nåt som jag tror håller längre än 30 mil.Du baserar alltså denna din TRO på att Biltemas barends inte håller mer än 30 mil på dina erfarenheter av ett på Biltema inköpt campingb
Per Elmsäter skrev:
> Så om jag skulle köpa Barends skulle jag nog satsa på nåt som jag tror håller längre än 30 mil.
Du baserar alltså denna din TRO på att Biltemas barends inte håller mer än 30 mil på dina erfarenheter av ett på Biltema inköpt campingb