Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 15:35"annan utrustning"? Hur då?
"annan utrustning"? Hur då?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 15:48Rosa cykelväskor?
BILD:http://www.basil.nl/producten/17290L.jpgEdit: jag undrar oxå alltså...
Rosa cykelväskor?
BILD:http://www.basil.nl/producten/17290L.jpg
Edit: jag undrar oxå alltså...
Quote from Lars Ekegård on 20 November 2009, 16:16Reglage, styre och sadel brukar vara lite mer damvänliga på WSD.
Edit: Även utväxling som nämndes tidigare, oftast compact men ibland även tripell.
Reglage, styre och sadel brukar vara lite mer damvänliga på WSD.
Edit: Även utväxling som nämndes tidigare, oftast compact men ibland även tripell.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 01:58Kan flika in med att jag kör på en damram såtillvida att jag är 181 cm lång men har 79 cm till grenen och således korta ben för min längd.
Min cykel är en 52´a med 170,0 vevar och den passar mig perfekt, och jo jag har provat 54 och det är ett stort kansk
Kan flika in med att jag kör på en damram såtillvida att jag är 181 cm lång men har 79 cm till grenen och således korta ben för min längd.
Min cykel är en 52´a med 170,0 vevar och den passar mig perfekt, och jo jag har provat 54 och det är ett stort kansk
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:31Jag antar att man köper cykel efter man ser ut, inte efter vad man har mellan benen ....
Jag antar att man köper cykel efter man ser ut, inte efter vad man har mellan benen ....
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:05För att återgå till vad tråden handlade om från början kan jag nu meddela att jag hämtat cykeln. 😀
Säljaren gav ett minst sagt seriöst intryck och levererade enligt överenskommelse. För den som är intresserade finns det fler cyklar till kraftigt rabatte
För att återgå till vad tråden handlade om från början kan jag nu meddela att jag hämtat cykeln. 😀
Säljaren gav ett minst sagt seriöst intryck och levererade enligt överenskommelse. För den som är intresserade finns det fler cyklar till kraftigt rabatte
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:07Priserna är ungefär som på engelska siter.
Priserna är ungefär som på engelska siter.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:25Garantier?
Garantier?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:08Skönt att höra Gustav, lycka till med nya hojen! (t+)
Skönt att höra Gustav, lycka till med nya hojen! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 23:30Jag räknade inte med att få nån garanti men han sa att man kan registrera cykels S/N på treks webplats och därmed aktivera garantin.
Har själv inte kollat så jag vet inte hur det ligger till.
Jag räknade inte med att få nån garanti men han sa att man kan registrera cykels S/N på treks webplats och därmed aktivera garantin.
Har själv inte kollat så jag vet inte hur det ligger till.