Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 08:50Tack för alla tips.
Finns det specifierat någonstans vad man bör testa? Då jag ringt runt tycker jag mig se att många tar chansen att sälja på mig ekg, prover och allting för att de ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Ett formulär med olika kryssruto
Tack för alla tips.
Finns det specifierat någonstans vad man bör testa? Då jag ringt runt tycker jag mig se att många tar chansen att sälja på mig ekg, prover och allting för att de ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Ett formulär med olika kryssruto
Quote from Funbeat user on 7 October 2013, 16:46Då var det klart och godkänt, vilket lättnad. Dags att träna istället.
Då var det klart och godkänt, vilket lättnad. Dags att träna istället.
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 17:11Hur ofta krävs att man lämnar ett läkarintyg till lopp utomlands?
Hur ofta krävs att man lämnar ett läkarintyg till lopp utomlands?
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 19:16Om du med "hur ofta" menar vid vilka lopp så vet jag att det krävs i Frankrike och Italien. Tror det eventuellt kan krävas i Spanien också men jag har sett att t ex Barcelona marathon ger möjlighet att köpa en dagslicens för att komma runt detta.
Om du med "hur ofta" menar vid vilka lopp så vet jag att det krävs i Frankrike och Italien. Tror det eventuellt kan krävas i Spanien också men jag har sett att t ex Barcelona marathon ger möjlighet att köpa en dagslicens för att komma runt detta.
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 22:48Ja, jag funderade på hur vanligt det är att det krävs i andra länder. Jag har inte tänkt på att det kan behövas. Jag får kolla lite närmare på vad som gäller i ex. Portugal.
Ja, jag funderade på hur vanligt det är att det krävs i andra länder. Jag har inte tänkt på att det kan behövas. Jag får kolla lite närmare på vad som gäller i ex. Portugal.