Quote from Mattias Ragnehed on 10 May 2013, 10:09Med tanke på alla de timmar ni kommer att sitta på cyklarna under denna resa så är cykeln den post du inte skall spara in på. 8 timmar i sadeln varje dag skall ju vara en njutning och inte en plåga. En för ändamålet lätt och välfungerande cykel som passar
Med tanke på alla de timmar ni kommer att sitta på cyklarna under denna resa så är cykeln den post du inte skall spara in på. 8 timmar i sadeln varje dag skall ju vara en njutning och inte en plåga. En för ändamålet lätt och välfungerande cykel som passar
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 15:26Skulle ALDRIG köpa en cykel från Biltema, än mindre för att cykla långa sträckor. Det är som att be för en otrygg och osäker resa.
Skulle ALDRIG köpa en cykel från Biltema, än mindre för att cykla långa sträckor. Det är som att be för en otrygg och osäker resa.
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 11:29Biltema har två olika väskor, dels en touring modell och dels en mindre ensidig. Jag har haft båda och har varit väldigt nöjd med den mindre varianten som använts regelbundet till pendling och dylikt i snart 4 år utan problem. Skulle nog kunna funka bra s
Biltema har två olika väskor, dels en touring modell och dels en mindre ensidig. Jag har haft båda och har varit väldigt nöjd med den mindre varianten som använts regelbundet till pendling och dylikt i snart 4 år utan problem. Skulle nog kunna funka bra s
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 11:43Tack för infon Petter!
Tack för infon Petter!
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 10:13Jag hittade denna sida som var riktigt bra! Har saknat tester på Biltema som är opartiska. Här har vanligt folk skrivit massor om Biltemas cyklar och tillbehör. Jag skrev själv om mina egna erfarenheter som är riktigt bra då jag tränat med Biltema Cykel i
Jag hittade denna sida som var riktigt bra! Har saknat tester på Biltema som är opartiska. Här har vanligt folk skrivit massor om Biltemas cyklar och tillbehör. Jag skrev själv om mina egna erfarenheter som är riktigt bra då jag tränat med Biltema Cykel i
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 11:14En kommentar som kommer från dig. Är det massor?! Nyreggat konto idag?
Oklart vad ditt motiv är dock; locka kunder till Biltema eller locka kunder till sidan... Näe, du får nog försöka lite bättre än så.
En kommentar som kommer från dig. Är det massor?! Nyreggat konto idag?
Oklart vad ditt motiv är dock; locka kunder till Biltema eller locka kunder till sidan... Näe, du får nog försöka lite bättre än så.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 15:19biltemakollen verka som en bra idé. Såklart osäkert hur många av betygen som är fejkade av biltema själva, men man kan ju titta efter de negativa kommentarerna och lita på dem åtminstone 😉
Edit: Har bett dom lägga till följande artiklar nu som jag har t
biltemakollen verka som en bra idé. Såklart osäkert hur många av betygen som är fejkade av biltema själva, men man kan ju titta efter de negativa kommentarerna och lita på dem åtminstone 😉
Edit: Har bett dom lägga till följande artiklar nu som jag har t