Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBjörnar i Spåren
You need to log in to create posts and topics.

Jahapp, Grisberget är favoriten men nu känns det lite väl spännande då man löper på kvällen just innan de slår av belysningen. Var där förra veckan och då jag var längst bort slocknade ljusen för natten. Klockan var kring 11:30. Och det är då man börjar l

Ajdå!

Men det kanske går att sälja en tur i grisspåret med björnsafari som en upplevelse till storstadsbor och sörlänningar 😉

Daniel. Ingen fara så länge du inte har mens. Då får du hålla dig hemma 🙂

en på jobbet såg en björn ute vid måttsund... så det kanske var samma som knatat vidare till piteområdet.

far och bror såg en i fjol

och det var en ute vid OBS i Storheden i Luleå i fjol (bredvid Intersport, systembolaget, H&M och Överskottsbolaget)

v

hade jag varit man och fått mens så hade jag nog ändå hållt mig hemma... 😉

Jo om jag varit man definitivt!

F ö skulle nog björnar i skogen kunna få mig att hålla mig hemma väldigt effektivt. Tillåten ursäkt att ställa in träningen? 🙂

Jobbigt att de inte är rädda. Något måste göra, det är bara en tidsfråga innan något händer. Får köpa ett gashorn eller vad det nu kallas hehe. Eller träna mer löpning så det går fortare runt spåret =)

Huga! Känns tryggt att veta att det är glest med björnar på Billingeberget i Skövde iaf...