Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:20puh!
Snygg bild (t+)
puh!
Snygg bild (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:23Äsch*** Du me´!
Testade tröjan igårkväll.
Äsch*** Du me´!
Testade tröjan igårkväll.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:25Glömde säga att Lina med make ska köra trampet. Det ingår i Klitterbylägret. Kul! Cissi är också anmäld. Fick du kläm på om det var klisterlappar eller vi ska ha med oss pins?
Glömde säga att Lina med make ska köra trampet. Det ingår i Klitterbylägret. Kul! Cissi är också anmäld. Fick du kläm på om det var klisterlappar eller vi ska ha med oss pins?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:11Du ser solbränd ut. Photoshop?
Du ser solbränd ut. Photoshop?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:15nä, fick inte kläm......
Ska jag beställa tid för dig också hos Tatoo Jack? 😀Att de skulle med såg jag på CK.se
nä, fick inte kläm......
Ska jag beställa tid för dig också hos Tatoo Jack? 😀
Att de skulle med såg jag på CK.se
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 15:33La mig i soffan och tittade på tennis........slocknade 10 min......tror att jag är lite trött nu, haha.
Tyckte att vi (nyfisar) snittade bra idag! Och bättre ska det bli.
La mig i soffan och tittade på tennis........slocknade 10 min......tror att jag är lite trött nu, haha.
Tyckte att vi (nyfisar) snittade bra idag! Och bättre ska det bli.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 17:08Tyckte ni var jätteduktiga tjejer! Ni tom sneglar på skyltarna 🙂 Bra kämpat
Tyckte ni var jätteduktiga tjejer! Ni tom sneglar på skyltarna 🙂 Bra kämpat
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 17:20Tack! Man känner sig som en kärring på väg in i Gunnarstorp efter den missen.
Tack! Man känner sig som en kärring på väg in i Gunnarstorp efter den missen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 18:26Så är det ibland, alla gör vi våra missbedömningar, tyckte tom Melle var den som var nämast där bak!?
Så är det ibland, alla gör vi våra missbedömningar, tyckte tom Melle var den som var nämast där bak!?
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 18:41Jag o Melle var ganska jämna och min blick var riktad på bilen.
Jag o Melle var ganska jämna och min blick var riktad på bilen.