Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 18:53Ok, det viktiga (jobbiga) är att du ligger + på mig, börjar bli många och hålla koll på nu, var betydligt lugnare innan när du inte sysslade med skyltspurter.
Blir till att träna mer hörfartsintervaller och backar, skamm den som ger sig!
Ok, det viktiga (jobbiga) är att du ligger + på mig, börjar bli många och hålla koll på nu, var betydligt lugnare innan när du inte sysslade med skyltspurter.
Blir till att träna mer hörfartsintervaller och backar, skamm den som ger sig!
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 19:02Jag har inte börjat ännu. . . . . . .
Det blir till att som jag sa till dig att få bättre kontroll och därmed effekt i pedalerna.
Jag ska nog lägga in korta intervaller på onsdagskvällen efter lite cykelskola med Marie.
Det blir för ÅCneKlubben att sä
Jag har inte börjat ännu. . . . . . .
Det blir till att som jag sa till dig att få bättre kontroll och därmed effekt i pedalerna.
Jag ska nog lägga in korta intervaller på onsdagskvällen efter lite cykelskola med Marie.
Det blir för ÅCneKlubben att sä
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 18:29Tämligen säker på att jag var iaf ett halvt hjul före dig, David. Hade för övrigt också koll på bilen, därför jag tog cykelvägen efter skylten
Tämligen säker på att jag var iaf ett halvt hjul före dig, David. Hade för övrigt också koll på bilen, därför jag tog cykelvägen efter skylten
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 20:59Det är lugnt, Melle. Jag bjuder på den missen och nu vet jag bättre hur du kör så det underlättar mycket.
Jag har köpt Keirinhandskar med knogskydd idag så vi kan vara mer kärvänliga
Det är lugnt, Melle. Jag bjuder på den missen och nu vet jag bättre hur du kör så det underlättar mycket.
Jag har köpt Keirinhandskar med knogskydd idag så vi kan vara mer kärvänliga
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:08Hur jag kör ? Ah du menar vingligt och ryckigt;)
Beträffande handskarna är du välkomen att prova närhelst du vill....
Hur jag kör ? Ah du menar vingligt och ryckigt;)
Beträffande handskarna är du välkomen att prova närhelst du vill....