Quote from Guest on 5 October 2011, 15:29Jag kanske har missat att någon annan tagit upp detta men har funktionaliteten för att bjuda in till pass försvunnit. Vi har letat överallt 🙂
Jag kanske har missat att någon annan tagit upp detta men har funktionaliteten för att bjuda in till pass försvunnit. Vi har letat överallt 🙂
Quote from Camilla Höög on 5 October 2011, 15:39Det är borttaget pga att det användes väldigt lite. Återkommer kanske i någon annan form.
Det är borttaget pga att det användes väldigt lite. Återkommer kanske i någon annan form.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 18:38jaha, va tråkigt. vi använde det mycket!
Vi kunde inte heller hitta hur man kan återanvända någon annans runda?
jaha, va tråkigt. vi använde det mycket!
Vi kunde inte heller hitta hur man kan återanvända någon annans runda?
Quote from Camilla Höög on 5 October 2011, 20:58Fungerar det inte att först lägga till rundan på din lista och sedan välja rundan när du registrerar ett pass?
Fungerar det inte att först lägga till rundan på din lista och sedan välja rundan när du registrerar ett pass?
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:47Jo för mig själv så fungerar det ju att använda mina rundor, men om jag har ritat upp en runda och min kompis vill använda den så verkar det inte fungera.
Jo för mig själv så fungerar det ju att använda mina rundor, men om jag har ritat upp en runda och min kompis vill använda den så verkar det inte fungera.
Quote from Camilla Höög on 6 October 2011, 09:56Vad är det som inte fungerar? Går det inte att din kompis lägger till din runda till sin lista eller att välja rundan från sin lista?
Edit:
Jag gjorde ett test nu och det fungerade bra. Jag tog en av dina rundor, lade till till min lista med rundor och s
Vad är det som inte fungerar? Går det inte att din kompis lägger till din runda till sin lista eller att välja rundan från sin lista?
Edit:
Jag gjorde ett test nu och det fungerade bra. Jag tog en av dina rundor, lade till till min lista med rundor och s
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:59Då får jag testa! Tack för så snabba svar 🙂
Då får jag testa! Tack för så snabba svar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 15:08Jag använde den funktionen ganska ofta. Röstar för att återinföra den.
Jag använde den funktionen ganska ofta. Röstar för att återinföra den.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 15:10Ja, det var det bästa med Funbeat.
Ja, det var det bästa med Funbeat.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 15:54Jag tyckte oxå om den även om jag använde den sparsamt. Jag lovar att använda den flitigt om den återkommer!
Jag tyckte oxå om den även om jag använde den sparsamt. Jag lovar att använda den flitigt om den återkommer!