Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 16:46Jag saknar OCKSÅ funktionen!
Jag saknar OCKSÅ funktionen!
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 12:10Vårt gäng saknar den oxå.
Vårt gäng saknar den oxå.
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 15:26Har gjort en app som varit ute ett tag (vilket är för Funbeat), har infört detta i denna app för vi som klubb behöver också kunna planera pass med all i klubben på ett enkelt sätt.
Ni kan se mer info här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=111
Har gjort en app som varit ute ett tag (vilket är för Funbeat), har infört detta i denna app för vi som klubb behöver också kunna planera pass med all i klubben på ett enkelt sätt.
Ni kan se mer info här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=111
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 13:37Jag vill också kunna bjuda in kompis
Jag vill också kunna bjuda in kompis
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:14mm lite synd
mm lite synd
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 00:38Tyckte det var en smart & social idé!
Söker nu en badmintonpartner och funktionen hade varit perfekt.
Kanske ni kan ta tillbaka den och pusha lite?En idé kan vara att sätta upp en portalsida som du hamnar på om du klickar på funbeat-loggan, dvs en sida
Tyckte det var en smart & social idé!
Söker nu en badmintonpartner och funktionen hade varit perfekt.
Kanske ni kan ta tillbaka den och pusha lite?
En idé kan vara att sätta upp en portalsida som du hamnar på om du klickar på funbeat-loggan, dvs en sida
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 17:45Önskvärt att få tillbaka funktionen att bjuda in.
Har nu lyckats få till träningsgrupp och argumenterat för att använda funbeat och denna funktion. Och så är den borta!. Pinsamt för mig. Måste nu använda annat forum för spontan planeringen. Eller kreativ
Önskvärt att få tillbaka funktionen att bjuda in.
Har nu lyckats få till träningsgrupp och argumenterat för att använda funbeat och denna funktion. Och så är den borta!. Pinsamt för mig. Måste nu använda annat forum för spontan planeringen. Eller kreativ
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 17:57Det går att starta en grupp på temat.
Det går att starta en grupp på temat.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 00:26Även jag saknar funktionen att kunna bjuda in - lägger min röst för att vi får tillbaka den !!
Även jag saknar funktionen att kunna bjuda in - lägger min röst för att vi får tillbaka den !!
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 09:12Jag har inga kompisar så hela funktionen är ju onödig. (t-)
Jag har inga kompisar så hela funktionen är ju onödig. (t-)