Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:35Ja tråkigt att den är borta. Jag gillade tanken och känner nu i efterhand att jag saknar den. Har dock bara använt den ett fåtal ggr hittills men det var en användningskurva pekandes uppåt iaf.
Ja tråkigt att den är borta. Jag gillade tanken och känner nu i efterhand att jag saknar den. Har dock bara använt den ett fåtal ggr hittills men det var en användningskurva pekandes uppåt iaf.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:08Ytterligare en röst på att återinföra.
Ytterligare en röst på att återinföra.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:56Jag använde funktionen mass^H^H^H^Hflera gånger och skulle gärna se att den kom tillbaka
Jag använde funktionen mass^H^H^H^Hflera gånger och skulle gärna se att den kom tillbaka
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 09:32Vill oxå kunna bjuda in till lopp.
Bra sätt att få in nya användare till FunBeat.Varför har den tagits bort, frånsett att den inte användes tillräckligt mycket?
Störde den på ngt sätt? Tog tid att underhålla?
Vill oxå kunna bjuda in till lopp.
Bra sätt att få in nya användare till FunBeat.
Varför har den tagits bort, frånsett att den inte användes tillräckligt mycket?
Störde den på ngt sätt? Tog tid att underhålla?
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 21:24hej, en till som vill ha funktionen tillbaka!!!
Kanonbra när bara 1 person i löpgänget har GPS-klockan med sig och importerar passet i Funbeat och de andra bara enkelt kan registera passet som sitt eget. Användes iaf relativt ofta pga glömska träningsko
hej, en till som vill ha funktionen tillbaka!!!
Kanonbra när bara 1 person i löpgänget har GPS-klockan med sig och importerar passet i Funbeat och de andra bara enkelt kan registera passet som sitt eget. Användes iaf relativt ofta pga glömska träningsko
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 15:43Vi brukar köra Klubbmästerskap i företagets idrottsförening med inbjudningsfunktionen.
1. lägg upp ett kommande pass = KM
2. Lägg upp GPS-spåret så att alla kan se banan.
3. Bjud in.
Sen genereras anmälningslistan automatisk.
Det blir tyvärr så att vi få
Vi brukar köra Klubbmästerskap i företagets idrottsförening med inbjudningsfunktionen.
1. lägg upp ett kommande pass = KM
2. Lägg upp GPS-spåret så att alla kan se banan.
3. Bjud in.
Sen genereras anmälningslistan automatisk.
Det blir tyvärr så att vi få
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 14:35Vill ha tillbaka " bjud in kompis" jag har använt den och vill använda den igen, behöver den ganska omgående. Tack nu!
Vill ha tillbaka " bjud in kompis" jag har använt den och vill använda den igen, behöver den ganska omgående. Tack nu!
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 18:47Jag saknar också att man kan bjuda in!
Jag saknar också att man kan bjuda in!
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 21:54Vi har kommit igång med inbjudningar till pass i lösa former och "Bjuda in" funktionen skulle vara bra.(t+)
Vi har kommit igång med inbjudningar till pass i lösa former och "Bjuda in" funktionen skulle vara bra.(t+)
Quote from paceUP! on 20 December 2011, 23:23Jag saknar också bjuda in till träningspass.
Jag saknar också bjuda in till träningspass.