Quote from Guest on 3 March 2011, 19:33Hallå gott folk.
Slänger in en liten snabb push för erövringen av blå linjen på lördag! 🙂
Vi blir ett gäng som möts upp i Kungsträdgården 10.00 (Arsenalsgatan-uppgången) och plockar alla stationer en efter en ut till Hjulsta, därefter över till Akall
Hallå gott folk.
Slänger in en liten snabb push för erövringen av blå linjen på lördag! 🙂
Vi blir ett gäng som möts upp i Kungsträdgården 10.00 (Arsenalsgatan-uppgången) och plockar alla stationer en efter en ut till Hjulsta, därefter över till Akall
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:43Jag ska om inte springa hela vägen så i alla fall kämpa med flaggan i topp så långt jag orkar.
Och om nån vill göra en gudi behaglig gärning, berätta gärna hur man smidigast tar sej löpandes mellan 1)Hjulsta - Akalla och 2)Kista - Hallonbergen. Sommartid
Jag ska om inte springa hela vägen så i alla fall kämpa med flaggan i topp så långt jag orkar.
Och om nån vill göra en gudi behaglig gärning, berätta gärna hur man smidigast tar sej löpandes mellan 1)Hjulsta - Akalla och 2)Kista - Hallonbergen. Sommartid
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:45Vilken trevlig idé! Passar mig dock inte denna gång.
Vilken trevlig idé! Passar mig dock inte denna gång.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 19:46Och här är en ungerfärlig avståndstabell
Kungsträdgården 0 km
T-Centralen 1 km
Rådhuset 2,2 km
Fridhemsplan 3,1 km
Stadshagen 4,1 km
Västra Skogen 6 km
Huvudsta 7 km
Vreten 8 km
Sundbyberg 9 km
Duvbo 10 km
Rissne 13 km
Rinkeby 14,5 km
Tensta 16,5 km
Hjuls
Och här är en ungerfärlig avståndstabell
Kungsträdgården 0 km
T-Centralen 1 km
Rådhuset 2,2 km
Fridhemsplan 3,1 km
Stadshagen 4,1 km
Västra Skogen 6 km
Huvudsta 7 km
Vreten 8 km
Sundbyberg 9 km
Duvbo 10 km
Rissne 13 km
Rinkeby 14,5 km
Tensta 16,5 km
Hjuls
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:48hur är det, Peter, du ska skrapa ihop 60 km va?
moooahahahha 😀
hur är det, Peter, du ska skrapa ihop 60 km va?
moooahahahha 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:5270! 😀
70! 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 22:16mmmmysigt 😉
själv nöjer jag mig med knappt hälften...men jag tänker på dig hela tiden!
mmmmysigt 😉
själv nöjer jag mig med knappt hälften...men jag tänker på dig hela tiden!
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 22:29Snyggt Peter (t+)
Var fikar vi (H)
Snyggt Peter (t+)
Var fikar vi (H)
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 22:34Hej! Jag är med. Jag bor i Kista och springer i området ofta. Jag kan ta er från Hjulsta till Akalla och sedan från Kista till H-bergen. Sen ger jag mig för sen börjar det bli för långt:)
Det är så lustigt för jag körde ett pass på just blå linjen för nå
Hej! Jag är med. Jag bor i Kista och springer i området ofta. Jag kan ta er från Hjulsta till Akalla och sedan från Kista till H-bergen. Sen ger jag mig för sen börjar det bli för långt:)
Det är så lustigt för jag körde ett pass på just blå linjen för nå
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 22:56Fikastopp råder givetvis Miranda över. Men en styrektår i Kista C tycker jag låter vettig.
Olof: jag ser att du helt enkelt övergav tanke på att springa genom Ursvik. Vi får förmodligen göra samma
Fikastopp råder givetvis Miranda över. Men en styrektår i Kista C tycker jag låter vettig.
Olof: jag ser att du helt enkelt övergav tanke på att springa genom Ursvik. Vi får förmodligen göra samma