Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:26Kista C låter ju perfekt. Shit ser redan fram emot kaffet 😉 Kanske blir ett snabbstopp på 7eleven i Sumpan första vändan va`? Låter rimligt.
Äh om ni lät mig bestämma helt skulle jag fika vid varje station !
Kista C låter ju perfekt. Shit ser redan fram emot kaffet 😉 Kanske blir ett snabbstopp på 7eleven i Sumpan första vändan va`? Låter rimligt.
Äh om ni lät mig bestämma helt skulle jag fika vid varje station !
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:33Hade varit skoj att haka på, men för min del blir det 90 km på skidor i helgen istället 😉 Håller mig underrättad om när ni ska erövra nästa linje!
Hade varit skoj att haka på, men för min del blir det 90 km på skidor i helgen istället 😉 Håller mig underrättad om när ni ska erövra nästa linje!
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:32Jupp, Olofs länk till sitt löpspår avgör saken, vi lär springa tillbaka till Rissne via Kymlingelänken och därefter över till Ballonbergen. Lite trist, lite längre, men det är bättre än att vilset trampa runt i snön i Ursvikskogarna
Jupp, Olofs länk till sitt löpspår avgör saken, vi lär springa tillbaka till Rissne via Kymlingelänken och därefter över till Ballonbergen. Lite trist, lite längre, men det är bättre än att vilset trampa runt i snön i Ursvikskogarna
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 09:40annars är detta en variant
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4325788
Startpunkt är vid Max i gallerian
annars är detta en variant
http://www.gmap-pedometer.com/?r=4325788
Startpunkt är vid Max i gallerian
Quote from Kicki K on 4 March 2011, 10:43Kul idee:)
Tips på sträckan mellan Duvbo till Rissne för att slippa biltrafiken på Järnvägsgatan.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=679000
Kul idee:)
Tips på sträckan mellan Duvbo till Rissne för att slippa biltrafiken på Järnvägsgatan.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 11:26Oj vad alla fixar och donar med kartor, vad kul !
När vi sprang Norsborg - Ropsten och Fruängen - Mörby så körde vi bara på känn haha (H)
Oj vad alla fixar och donar med kartor, vad kul !
När vi sprang Norsborg - Ropsten och Fruängen - Mörby så körde vi bara på känn haha (H)
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:04Fika måste ni såklart göra på anrika Boulan mellan Sundbyberg och Duvbo stationer.
Fika måste ni såklart göra på anrika Boulan mellan Sundbyberg och Duvbo stationer.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 19:49*Laddar upp med varma mackor med makrill och massor med ost*
*Laddar upp med varma mackor med makrill och massor med ost*
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 20:32Fika redan efter en mil? Ja jag är på 🙂
Fika redan efter en mil? Ja jag är på 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 20:33Och jag ska snofsa till en ny GPS-bana med Bengts och Mikes förslag inlagda, nu ikväll. Det blir i elfte timmen men jag antar att inte ALLA har behov av att peta in banan i sin GPS.
Och jag ska snofsa till en ny GPS-bana med Bengts och Mikes förslag inlagda, nu ikväll. Det blir i elfte timmen men jag antar att inte ALLA har behov av att peta in banan i sin GPS.